Jettemor og Lykkemor

nito

Flørter med forumet
Er kjempe spent på om dere også fortsatt går her og henger og slenger....

Er drita lei ventingen og føler alle får før meg..grumf....[:D]

Gleder meg til å få en oppdatering fra dere begge....[:D]

Uansett lykketil på fødsel ...[:D][:D]

Hei Nito!
Lykkemor er her fortsatt med stor mage! Ikke noe spennende som har skjedd. Eneste er at jeg har grådig vondt når jeg reiser meg opp etter å ha sittet eller ligget. Kjennes ut som muskelvondt, så det er ingen fødsel på gang... Hadde det bare vært rier...

Men -prøver å huske på at uansett hvor utålmodig jeg er nå, er jeg nærmere fødsel nå enn jeg var i går... ut må jo babyen komme etterhvert?

Stå på!
Lykkemor

Er her inne jeg og!!! desverre kan eg jo nesten si..
5 dager overtid nå..

var hos jordmor i dag.. alt var helt fint, både blodtrykk og fosterlyd.. magen hadde vokst 0,5cm siden torsdag.. Mente det var fordi den lille ligger så høyt.. Hode var fortsatt bevegelig... Så enten er jeg veldig smal i bekkenet, el så er det en litt stor baby inni der.. Som trives litt for godt..
Dette var uansett siste time hos jordmor... Hun ringte KK og fikk meg satt opp på overtidskontroll på tirsdag.. den 12.dagen, hvis det ikke har skjedd noe til da.. håper hvirkelig det!! Fikk beskjed om å møte på poliklinikken for gravide 8.15, hvis ikke.....

Så innen en uke hvertfall... da skal ting være overstått.... HÅPER JEG HVIREKLIG!!!!

Lykkemor.. har samme følelsen som deg hvis jeg har sittet for lenge.. jeg føler at alt knyter seg nede med bekkenet.. Men har ikke noe tegn på rier jeg heller.. Har hatt noe stikkeliknende følelser når jeg går, og litt mageknip.. Men fødsel?? Nei da..

Du da Nito?? Hvordan kjennes det ut hos deg??

Hei hei...

Kjekt å høre fra dere[;)]
Er liksom i samme båt vi tre...[:)]

Hos meg skjer det også lite.
Skal til legen igjen på mandag.....
Men håper at eg føder før det.
Sist eg var hos legen ( i går) når legen målte magen da var sf-målet mitt sunket..gått fra 36 til 34 cm.
Eg ble ganske paff for eg trodde ikke han kunne synke lenger ned i bekkenet mitt nå.
Han har jo lugget så utrolig langt nede nå etter han festet seg..

Har kjent en god del ubehag ja,men ingen rier..
Av og til gjør det så vondt i nederste del av magen att eg ikke vet hva eg skal gjøre...
Det er helt helt nede der som hårveksten begynner....men det er vel fordi han ligger så langt nede at det stikker og verker sånn..
Av og til klarer eg ikke stå oppreist eller gå...

Er jo veldig klar for å føde nå men må si meg enig i at det er rart at vi går her og venter og håper
på alt det vonde en fødsel bringer med seg..[;)]

Men vi må jo igjennom det uansett så.....

Eg prøver å slappe av og ikke stresse sånn,for da blir ventingen enda verre og nesten uholdbar....
Idag har eg ikke tatt noen telefoner når de har ringt...har rett og slett ikke orket alt maset....
HAR JO SAGT EG SKAL RINGA HVIS DET SKJER NOE !!!!!
(Folk e dum og sjønna ingenting[:'(] )

Virker nesten som det henger en forbannelse over oss som har termin 12-15 oktober..
he he...[:D][:D]

Nei vi får bare holde ut ..
Men eg må få si at det er en ufattelig stor trøst å vite at
dere to sjønner nøyaktig hvordan eg har det..
Godt å ha noen å "tømme" seg hos...

Håper dere snart er i mål dere også....[:D]

Klem fra Nito

fikk du en pm meldig fra meg nå`?????

ja fikk den nå,eg logget meg ut for eg trodde ikke du fikk min... he he

Sant!! Det er utrolig godt å ha noen som vet akkurat hvordan dette er....
Jeg er også drit lei av alle som ringer og spør om det skjer noe..[:'(]. gidder ikke ta mobilen, bortsett fra hvis det er mamma. Hun er heldigvis ikke sånn slitsom. Og mannen min når han ringer fra jobb selvfølgelig...

Jeg har også kjempevondt der nede Nito!! Det er skikkelig vondt å reise seg opp og begynne å gå! Det kommer seg etterhvert som jeg får vært oppe litt, men fy altså. Kjennes jo ut som bekkenet sprekker!!! Det er vel et av de modningstegnene som de snakker om... men har hatt det så lenge så jeg må vel være overmoden snart???[&:]

Nei. nå må babyene våre komme ut! De kommer uansett på bursdagen sin (som noen sa så klokt...) måtte den bursdagen være rett rundt hjørnet!!

Hold ut nito og jettemoren!! Det er vår tur snart!

Lykkemor

Er ikke så mange som spør om det er skjedd noe med meg lengre.. de spør mamma og svigers i stede.. Tror folk er begynt å bli redd for å mase.. men var jo det de gjorde en stund.. enkelte hvertfall.. men håper jeg snart kan sende sms til de å si at nå er ting overstått.. Og samboer håper hver dag at han slipper å gå på jobb..men nei da. han er like skuffet hver morgen...[:(]

Eneste som er sikkert er at da små kommer når de er klar![8D]
[>:]Men akkurat det er det lite hjelp i og nå..[>:]

Ei venninne av mamma som er jordmor, hadde sagt at det eneste som hjelper er å vente og heller ta seg en hyrdestund, som mamma sa så fint..
Har jo prøvd det og det fuket ikke heller.. Må vel prøve igjen da..

har liksom ikke lyst å bli satt på kur heller, men vi får trøste oss med at det blir fart i sakene mandag/tirsdag hvis ikke noe har skjedd til da...

Back
Topp