Jett hva jeg skal.... =)

VilSåGjerne

Forumet er livet
på mandag etter legetimen min????

skal på hudpleien og kose meg vist de har tid til meg da [:D]

fikk gavekort av gutten min på 2000 kr[:)][:D]

lurer på hva jeg skal gjøre..... noen tips???

Å! Så deilig! Kos deg [:D]

Kan anbefale full pakke om du får det for 2000 kr. Behandling av både kropp og ansikt + massasje

ORIGINAL: babyT?

Kan anbefale full pakke om du får det for 2000 kr. Behandling av både kropp og ansikt + massasje

LIKER IKKE MASASJE[:)]

ejeg vil værtfall ta noe i ansiktet, føler meg sliten der nå.....[8D]

Så deilig *Levende lys*! [:)] Uansett hva du velger, kos deg.

PS: Sendte deg en PM igår.

Det gjorde jeg faktisk i rugeperioden, fikk gavekort med full pakke på bursdagen min i påsken som jeg bruket opp den første rugeuken min. Det var bare så deilig da med ansiktmassasje, skuldre og hender og rygg masasje var det litt av også. dette var for at de andre produktene ren sog ansiktmaske skulle få tiden sin til å vorke så ble denne tomtiden brukt til noe fornuftig. Men det er jo deilig å bare slappe av også.

Så herlig då[:)]

ORIGINAL: twinanne

Det gjorde jeg faktisk i rugeperioden, fikk gavekort med full pakke på bursdagen min i påsken som jeg bruket opp den første rugeuken min. Det var bare så deilig da med ansiktmassasje, skuldre og hender og rygg masasje var det litt av også. dette var for at de andre produktene ren sog ansiktmaske skulle få tiden sin til å vorke så ble denne tomtiden brukt til noe fornuftig. Men det er jo deilig å bare slappe av også.

jeg også[:)]

skal nok finne på noe deilig noe tenker jeg......

men kanskje jeg skal vente te jeg kommer hjem igjen fra klinikken ........ får se hva jeg gjør.

NESING: jeg kan kjøpe produkter også[:D] lurer på ansiktpeeling og litt sånt, og legge på sminke og se om jeg lærer noe nytt[:D] så kanskje jeg går å klipper håret mitt etterpå[:D]

[:)] Det hørtes digg ut.
Kos deg masse. [:)]

ORIGINAL: babyT?

Back
Topp