Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 20 Jan 2010 #4 ORIGINAL: talata Jeg savner tiden jeg fikk egne tråder jeg [&o] [8D]
Snupså Glad i forumet 20 Jan 2010 #5 Og grava var tom, Jesus stod opp Og han leeeeeeeeeever... Eller noe sånn synger snuppa[8D] Holy Christ- where are you????????? We miss you Snart fredag og ny underholdning[8D]
Og grava var tom, Jesus stod opp Og han leeeeeeeeeever... Eller noe sånn synger snuppa[8D] Holy Christ- where are you????????? We miss you Snart fredag og ny underholdning[8D]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 20 Jan 2010 #6 Jesus Christ we neeed yoou.. Må varme opp til freddan ja,helt rett Snupså..!!
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 20 Jan 2010 #8 Haha[:D] Lurer på hvor hun er jeg.. JESUS..ROPER PÅ DEG JO..
C *Christ* Forelsket i forumet 20 Jan 2010 #12 ORIGINAL: Frk.VilliTrusa Jeg savner deg.. [&:] tenkte på deg da jeg dalte ned.. Tenkte NU skal jeg ta på meg en truse og se om jeg blir vill!! Men trusa raste av før jeg fikk tatt den på[:-]
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa Jeg savner deg.. [&:] tenkte på deg da jeg dalte ned.. Tenkte NU skal jeg ta på meg en truse og se om jeg blir vill!! Men trusa raste av før jeg fikk tatt den på[:-]
C *Christ* Forelsket i forumet 20 Jan 2010 #13 Har du lagt deg? AAaaaaaAaaa... Med Mr. Johan[;)] Får sitter her truse løs... jada jada har en skrue løs
Har du lagt deg? AAaaaaaAaaa... Med Mr. Johan[;)] Får sitter her truse løs... jada jada har en skrue løs