Jesus Moses så mye gulp

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Lille blir rapet etter mat, men uansett så gulper han MENGDER!!! [&:]

Nå sitter han bare i fanget helt rolig, og han har gulpet 4-5 ganger på 10 min, og det kommer MENGDER!

Er det bare vi som har gulpebaby?

Det er så mye at jeg skal ta det opp med HS i morgen når vi skal på veiing... [&:][8|]

Vi har ikke gulpebaby, så kan ikke hjelpe deg egentlig. Eneste jeg kan tenke meg er å ta pauser i ammingen så han ikke spiser så fort. Prøvd det? Kan hende det hjelper [:)]

Ellers, lykke til på hs i morgen [:D]

Rap mange ganga i løpet av måltidet, da e da einaste så hjelpe her[:)]

Her hjelper det faktisk at hun får tran hver kveld. De kveldene hun ikke har fått tran gulper hun mer dagen etter.

Enig med Nøtte at det hørtes reflux-aktig ut. Ville definitivt hørt med hs. [:)]

Uff. Ronja og var sånn, gikk over, men hu holdt på med gulping til hu var godt over året... [X(] Hu la på seg, men jeg veide hu ofte for så mye som kom ut av den lille kroppen, skulle man ikke tro hu fikk i seg noe...

Men kan jo være greit å få sjekka da.

Her gulpes det rabiate mengder hver dag... Hun har en låsning i nakken da, så kanskje derfor - og hun får absolutt i seg nok mat, legger på seg som om det er det eneste hun driver med om dagene [:D] Gulper ut 5-6 gulpekluter iløpet av dagen, og da snakker vi HELE kluten FULL av gulp... [&:]

Back
Topp