Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du slipper nok ikke unna der uansett hvilken type tilskudd du tar. Jern er tøft for magen. Jeg anbefaler derimot å kjøpe Movicol å ta forebyggende samtidig med tilskudd. Forhør deg med lege/jordmor om eventuelle andre preparater du kan ta for å holde magen i gang og hvor lenge du kan ta det sammenhengende. Ellers spis mye fiber og beveg deg så mye du kan/orker i løpet av en dag. Drikk MASSE vann, mye mer enn du tror.Noen som tar jerntilskudd og kan anbefale en type som ikke er så hard mot magen? Sliter nok med forstoppelse fra før, og bør begynne å ta jerntilskudd om en ukes tid
Jeg fant Floradix på vanlig matvarebutikk . Hørte det var lettest for magen. Om morgonen tar jeg chiafrø som har vært blødtlagt i løpet av natten for å holde tarmene i gang. Dersom Jern er flytene så tas kjappere opp i kroppen. Leste at viss det blir tatt med C-vitamin så er det også et pluss.Noen som tar jerntilskudd og kan anbefale en type som ikke er så hard mot magen? Sliter nok med forstoppelse fra før, og bør begynne å ta jerntilskudd om en ukes tid
Nei, er vel den de sikter til. Samme bruker jegFikk beskjed dav jordmor å ta 60mg jern til dagen. Ferromax er 65mg. Har det noe å si egentlig?