jerntabletter

mariannnilsen

Forumet er livet
fler som tar det ??? var en tur hos legen i dag , fordi jeg har absolutt 0 energi .. fant ut at blodprosenten min var ganske lav , så måtte begynne med jerntabletter .. gjorde det sist svangerskap også, men det var mye senere

Var også til legen i dag, men dei nevnte ikkje noko med jerntabletter. Kjipt at du sliter så tidlig med det, håper det gir seg snart[:)]

ORIGINAL: Svartengel

Var også til legen i dag, men dei nevnte ikkje noko med jerntabletter. Kjipt at du sliter så tidlig med det, håper det gir seg snart[:)]

leste litt på lommelegen nå , og det var visst bra at blodprosenten skulle synke .. det tydet visst på ett normalt svangerskap.. hmmm rart igrunn..

ORIGINAL: mariannnilsen

ORIGINAL: Svartengel

leste litt på lommelegen nå , og det var visst bra at blodprosenten skulle synke .. det tydet visst på ett normalt svangerskap.. hmmm rart igrunn..

Er nok bare å ta det roleg, så ordner det seg[:)]

Jeg var å hos legen i dag. Hadde lavt blodtrykk og lav blodprosent så det var jo betryggende å høre. Forklarer jo også hvorfor man er så trøtt og svimmel. Blodtrykket kommer nok av at jeg har vært en stor kaffedrikker, men kaffe smaker ikke godt lenger.

ORIGINAL: Tripsi

Jeg var å hos legen i dag. Hadde lavt blodtrykk og lav blodprosent så det var jo betryggende å høre. Forklarer jo også hvorfor man er så trøtt og svimmel. Blodtrykket kommer nok av at jeg har vært en stor kaffedrikker, men kaffe smaker ikke godt lenger.

Kva låg blodtrykket ditt på??[:)]

ORIGINAL: Tripsi

Det lå på 105/55. Satse på det bli bedre.

Mitt var 110/70. Ja får håpe ditt blir betre[:)]

Kanskje det er det som feiler meg?[8|] Jeg eier ikke energi for tiden! Kan sovne når og hvor som helst bare jeg lukker øynene[&:]

ORIGINAL: **lykkeliten**

Kanskje det er det som feiler meg?[8|] Jeg eier ikke energi for tiden! Kan sovne når og hvor som helst bare jeg lukker øynene[&:]

Har du vore hos legen enda?

ORIGINAL: **lykkeliten**

kan jo være det .. hadde tatt meg en tur til legen å sjekket .. er veldig vanlig at blodprosenten synker under graviditeten

Back
Topp