Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed om at jeg hadde jernmangel etter blodprøven hos legen. Men legen sa at jeg ikke skulle begynne på jern før uke 18, og da ta 60mg i 4 uker... Sist gang mener jeg at jeg begynte med en gang.. Flere som har fått samme beskjed som meg?
Det er feil at du kun skal ta i fire uker, se på min siste postJeg fikk beskjed om at jeg hadde jernmangel etter blodprøven hos legen. Men legen sa at jeg ikke skulle begynne på jern før uke 18, og da ta 60mg i 4 uker... Sist gang mener jeg at jeg begynte med en gang.. Flere som har fått samme beskjed som meg?
Hb hos meg var 12,6, men har forstått at det fortsatt er innforbi normalen...?Samme beskjed, men skal fortsette ut svangerskapet. Hadde ferritin på under 30. Hb er heldigvis på 15,5.
Jeg trodde jeg også skulle få sånn vitamin sjekk når jeg tok blodprøver hos legen men de sjekka bare hiv,hepatitt etc
Kan hende Fikk 4 a4 sider med sykdommene jeg ikke hadde og blodtype i allefallMulig de har sjekket og alt var fint, derfor de ikke har sagt noe? For min del sa de ingenting før, fikk bare melding fra legen noen dager senere med Hb og ferritin nivå
Ja, det er normaltHb hos meg var 12,6, men har forstått at det fortsatt er innforbi normalen...?