Jernmangel

sladkoeghka

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er det noen av dere har jernmangel? Hvordan føles dette hos dere?
Med første barn alt var OK. Nå har jeg jernmangel - begynte å ta jerntabletter. Men føler meg skikkelig slapp, trøtt og sliten.- Våkner om morgenen med følelse at jeg ikke har sovet i det hele tatt. Veldig svimmel i tillegg. UFF.... :(

Det kan jo være så mangt... Sola og varmen kan ha sin innvirkning også... Kanskje du bør ta en tur til legen og få tatt noen blodprøver, da ser du fort om du har noen mangler?

Sent from my iPad using BV Forum

Det kan jo være så mangt... Sola og varmen kan ha sin innvirkning også... Kanskje du bør ta en tur til legen og få tatt noen blodprøver, da ser du fort om du har noen mangler?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg var hos legen så begynte å ta jerntabletter. Har lav jernlageret

Jernmangel her også og samme symptomer som deg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke noe godt :( Vanskelig å forklare til andre at du ikke orker å gjøre noe som helst, alle mener at hvis jeg ser bra ut - da føler lignende. Mannen har ferie nå så han avlaster meg litt med gutten som blir snart 3 :) Dette er bra. For min del er nok å lage middag - så blir jeg helt strømtom :(

I tillegg har jeg fått bekkenløsning :( Uff....

Gleder meg til november :)

Bekkenløsning her også.. Gleder meg til november.
Er grusomt å ha så lite overskudd og energi!
Vi får håpe det blir bedre og at jernlageret blir fylt opp fort! God bedring til deg :)

Har hatt jernmangel flere ganger tidligere i livet, og det er fryktelig tungt :/ Håper du blir raskt bedre !

Bekkenløsning her også.. Gleder meg til november.
Er grusomt å ha så lite overskudd og energi!
Vi får håpe det blir bedre og at jernlageret blir fylt opp fort! God bedring til deg :)

God bedring til deg også :)

Tar også jerntabelletter, Niferx. Uten dem er jeg helt tom, null energi og går rundt som en zombie :-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp