Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Ufarlig og veldig vanlig under graviditet. Du er heller ikke sånn kritisk lavt, så blodprosenten din er sikkert fin. Ta tilskudd, husk å skyll ned med appelsinjuice og ikke drikk kaffe rett før/etter.![]()
Her fikk jeg konstatert lavt ferritin for to uker siden og har gått på jern siden (blodprosenten var OK) Har slitt med slapphet og svimmelhet og i dag var jeg hos oralmedisiner hos tannlegen grunnet brennende smerte og sår i munnen som visstnok også er symptom på jernmangel. Jeg har tatt sprøyter tidligere, men nå er det vanskeligere å få. Håper tablettene snart begynner å virke ellers må jeg spørre pent på nytt om sprøyter for nå er formen rimelig laber..
Har også lavt jern og plagast med det... venta no berre på å komme over i 2.trimester og håpa eg kan få litt jern intravenøst då! [emoji6]
Ja har kronisk lavt som blir mykje lavare når eg e gravid... [emoji15] dei andre gangane har det vert Ok før eg vart gravid, men no e det veldig lavt allerede før eg vart gravid så spent på korleis det utvikla seg! E veldig trøtt og daff, mykje haueverk og tidvis hjertebank!