Jernlager tomt, anbefalinger/råd?

StellaM

Flørter med forumet
Novemberlykke2024❤️
Må booste det med en gang! :jimlad:

Ved første måling i mai var jernlager 30. Under 12 regnes som tomt jernlager. På måling i dag var det 10:dead: Er i uke 28 og tatt 20 mg aminojern fra uke 23. Kan det tyde på dårlig opptak? Kanskje jeg må gjøre noe nytt.. prøve annet merke, ta sammen med vit c, og selvfølgelig, øke mengde. Fikk anbefalt å i hvert fall ta 40 mg.

Noen andre som har erfaring med veldig lave verdier og har noen tips og triks på lur?

På forhånd, takk for svar:joyful:
 
Må booste det med en gang! :jimlad:

Ved første måling i mai var jernlager 30. Under 12 regnes som tomt jernlager. På måling i dag var det 10:dead: Er i uke 28 og tatt 20 mg aminojern fra uke 23. Kan det tyde på dårlig opptak? Kanskje jeg må gjøre noe nytt.. prøve annet merke, ta sammen med vit c, og selvfølgelig, øke mengde. Fikk anbefalt å i hvert fall ta 40 mg.

Noen andre som har erfaring med veldig lave verdier og har noen tips og triks på lur?

På forhånd, takk for svar:joyful:

Begynn å spis alt av mat som øker er eneste tipset eg kan komme på :)
 
Nooo.. at havregryn må bløtgjøres var nytt for meg!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240829_112013_Chrome.jpg
    Screenshot_20240829_112013_Chrome.jpg
    845,8 KB · Visninger: 10
Blodpannekaker :happy: Tuller ikke. Skal lage det selv nå med påvist for lavt hemoglobinnivå. Litt søtt pålegg på så blir det godis.
 
Blodpannekaker :happy: Tuller ikke. Skal lage det selv nå med påvist for lavt hemoglobinnivå. Litt søtt pålegg på så blir det godis.

Smakt stekt blodpølse med sukker på, det var ganske greit. Google blodpannekaker.. kjente det fristet lite:angelic:
 
Back
Topp