Jeppsi!

  • Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Da reiser vi til Kreta!!!![:D] Kos dere jenter.[:)] Sol og varme kaller.......[;)]
 
Kooose dere masse i sol og varme -
 
Vi venter spent på bilder når dere kommer hjem....[:)]
 
Ha en kjempe fin tur, og kos dere masse!!!!![:D][:D]
 
Åh, god tur!!! Kos dere masse! [:D][:D]
 
god tur!!!!
 
ha en flitt ferie..
 
 
*gleder meg enda mer til onsdag nå*[:D]
 
ORIGINAL: papayamammaen

Åh, god tur!!! Kos dere masse! [:D][:D]
 
ORIGINAL: Juliansinmamma

Ha en kjempe fin tur, og kos dere masse!!!!![:D][:D]

 
 
 
[:)]
 
God tur [:)]
Kos dere masse!!!!!
 
Back
Topp