Jepp-oppdatert

ajasto

Forelsket i forumet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23399782&mpage=1&key=?
Får håpe det ikke er så gale.[&o]

Heldigvis var lever prøvene fine, å babyen har det fint i magen. Men det er utslag på svangerskaps forgiftning, men fikk lov å reise hjem igjen mot at jeg kom inn igjen med en gang det ble verre. Fikk også medisin mot urinveisinf. Selv om jeg kjenner ingenting av det. Så skal jeg til fastlegen til kontroll på mandag igjen. [:)]

Oi da får håpe det ikker er sf lykke til på sykehuset.
Har du sladrevenn er jo ikke lenge igjen ser jeg

Får håpe det ikke er noe alvorlig, lykke til på sykehuset [:)]

Da håper jeg du får komme inn på føden, og at babyen kommer snart, så du slipper å være dårlig... babyen er jo ferdig den nå. Lykke til!!

Huffda. Masse lykke til. Går ut fra at du er i de beste hender nå. Blir vel baby ganske straks da. Er det Hellp venter de ikke lenge. Skumle greier, derfor viktig at de passer på deg!

Oisann!!! Skal tenke masse på deg!!

Sikkert deilig å komme hjem.Sender deg en klem, snart har du en baby i hus.

Godt å høre at babyen har det bra og at du fikk komme hjem! Håper at formen er såpass at du kan være hjemme.

Godt at det er bra foreløpig. Ikke lenge til det blir baby nå uansett så du blir vel ikke gående med dette så lenge. Kos de de siste dagene nå. (og hvil deg!)

ORIGINAL: Actrine

Godt å høre at babyen har det bra og at du fikk komme hjem! Håper at formen er såpass at du kan være hjemme.

Signerer denne [:)]

Det er jo bra at det ikke er helsefarlig for noen av dere ennå, men jeg håper jo du slipper å gå slik lenge....

ORIGINAL: lenemor

Det er jo bra at det ikke er helsefarlig for noen av dere ennå, men jeg håper jo du slipper å gå slik lenge....

signererr denne her... det er ikke noe morsomt å gå slik pås lutten.. håper du snart blir ferdig., klem[:)]

Tusen takk alle sammen[:)]
Ja det nærmer seg slutten nå så enden er nær... bare jeg slipper å gå 14 dager over tiden.[8D]

Back
Topp