Jepp jepp, sjekk tickeren.....

Looney

Forumet er livet
VIP
Men det er ingen andre enn meg og samboeren som vet det enda. Så IKKE FACEBOOK!!!!!

Testet positivt på fredag, så får vi se om dette går bra[:)][:)]

Sluttet på p-piller i romjulen, og spira satt vel på fjerde pp. Og dette er skummelt og jeg tenker[:o][X(][:D] Hjelp!!!

Er glad men synes og det er skummelt.....[:)][:)]

Neimen Looney, så artig!!!! [:D][:D][:D] Gratulerer så mye! [:D] Trodde dere ville vente bittelitt til jeg! Blir termin i januar nå da eller? 

Neimen Looney, så artig!!!! [:D][:D][:D] Gratulerer så mye! [:D]

ORIGINAL: Skrållan

Neimen Looney, så artig!!!! [:D][:D][:D] Gratulerer så mye! [:D] Trodde dere ville vente bittelitt til jeg! Blir termin i januar nå da eller? 

Ville vente til jeg hadde fast jobb ja, men det skjønte jeg jo at ikke var noe problem å få. Nå er skolen ferdig straks og jobben i boks så da var det bare å sette i gang da[:)]

Termin er vel 23 januar foreløpig. Uæhhhh - hjelpes....

ORIGINAL: Looney

Ville vente til jeg hadde fast jobb ja, men det skjønte jeg jo at ikke var noe problem å få. Nå er skolen ferdig straks og jobben i boks så da var det bare å sette i gang da[:)]

Termin er vel 23 januar foreløpig. Uæhhhh - hjelpes....

Ja, sånn sett passer det jo perfekt nå! [:)]

Blir koselig dette vettu Looney, en liten overgang for dere kanskje, men dette blir bra! [:)]

Gratulere så mye[:)]

kjempemoro[:D][:D][:D]

Grattla Looney med spiren!! SÅ fantastisk, dette blir jo spennede!! [:D][:)][:)]

wow, så morro, gratulerer så masse med spire i magen
håper du får et fint svangerskap!!

Gratulerer [:)][:)][:)]

Så gøy [:)]

Weeeeeeeeeeee..... Gratulerer såååå masse!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ble helt rørt jeg nå, og glad på deres vegne[:D][:D][:D][:D]  Ble ikke mindre babysyk jeg nå!!![8D][;)]   

Gratulerer så mye! [:D]

JUHUUUUU! Gratulerer Looney!!!!![:D][:D][:D]

Og da er jo du nøyaktig ett år etter meg siden jeg hadde termin 20 januar. [;)]

GRATULERER så koselig[:)][:)] Håper formen er fin!

Formen er trøtt, kvalm og sliten[X(] Sist gang emrket jeg aldri noen ting, men nå.....[:o]

Ååååååh hurra!! Gratulerer så mye, Looney! Dette var virkelig artig og litt overraskende, men samtidig ikke!

Stor klem! [:D][:D]

Thanx alle sammen[:)][:)] Den værste noiaen har lagt seg og nå gleder vi oss begge to - dersom alt går bra da.

ORIGINAL: papayamammaen

Ååååååh hurra!! Gratulerer så mye, Looney! Dette var virkelig artig og litt overraskende, men samtidig ikke!

Stor klem! [:D][:D]

Ja, altså det var virkelig artig. Og så litt overraskende, men samtidig ikke overraskende. Ikke ikke artig. For ordens skyld [:D]

Gratulerer så mye!![:)]

Gratulerer!!!!!

Back
Topp