jepp jeg er spesi! ...

verteline

Elsker forumet
fikk bekrefte av min mor og søster at jeg er litt spesi.. men det viste jeg fra før av:P

grunnen var at jeg vasker kjøkkenvasken,dørhåndtak og fjernkontroller med sprit ca 2-3 ganger i året... "man bor da heller ikke på noe instutisjon"
nei jeg gjør ikke det men kan vel være litt hygenisk for d om....

hva syns dere? gjør dere det?...

jaja ære være vaskesprit sier jeg :P

skulle ønske jeg var så hygienisk[8D] her vasker vi med jif på alt[;)]

hehe, er helt enig med deg jeg. Jeg bruker ikke vaskesprit selv, men jeg vasker til den store gullmedaljen hver eneste dag. Jeg eeelsker å ha det rent rundt meg, elsker den gode følelsen som kommer av rene kjøkkenbenker:)

ORIGINAL: Malleleo

skulle ønske jeg var så hygienisk[8D] her vasker vi med jif på alt[;)]

sign[;)] men du er da ikke spesi for det..hehehe

Holder lenge med jif her i huset, men så tror jeg også på at det som ikke dreper en bare gjør en sterkere også... [:D]

Det går faktisk an å overdrive hygiene også, men å desinfisere en gang i ny og ne er vel greit. [:)]

ORIGINAL: Burger

Prøver å holde det rent og ryddig rundt meg, jeg haaater rot! Meen, når jeg bor sammen med 3 gutter og har en liten bebis så har jeg sett min begrensning.. Jeg rekker rett og slett ikke over alt. Ikke gidder jeg å slite meg ut heller, når snuppa er lagt så blir det gjort minimalt med husarb, da er det min tid[:D]

jaja men sååån er det her og altså... har det ikke strøkent jeg heller til hver tid :P men en gang i blandt er det greit å ta en orntlig rengjøring syns jeg :)
helt enig med deg, man sliter seg ikke ut på rydding når man har barn altså! har andre ting å tenke på, å når kidza er i seng da er det avgslapping :P hehe

Hehehe. Jeg er lik! Jeg desinfiserer ofte dosetet og selve klosettet. Gjerne en gang i mnd. Men det er mest fordi datteren min på 3 år avogtil kan være litt uheldig og skvette litt utenfor. Vasker da opp med engang, men liker å rengjøre toalettet grundig innimellom. Jeg vasker også toalettet MINST 3 ganger i uken. Tar jo ikke mange minuttene. Kjøkkenskapdører vasker jeg over ofte også, for de blir jo full i basselusker, også tar vi på de når vi lager mat, og basseluskene havner i maten[8D]

Så kanskje jeg er litt spesi jeg også :P
Her er det ikke alltid shinet, men prøver å holde stue, kjøkken og gang shina til enhver tid. Men er ikke alltid like enkelt med 2 små og en stor som ikke er like flink til å plukke opp etter seg.

ORIGINAL: mormarion

Hehehe. Jeg er lik! Jeg desinfiserer ofte dosetet og selve klosettet. Gjerne en gang i mnd. Men det er mest fordi datteren min på 3 år avogtil kan være litt uheldig og skvette litt utenfor. Vasker da opp med engang, men liker å rengjøre toalettet grundig innimellom. Jeg vasker også toalettet MINST 3 ganger i uken. Tar jo ikke mange minuttene. Kjøkkenskapdører vasker jeg over ofte også, for de blir jo full i basselusker, også tar vi på de når vi lager mat, og basseluskene havner i maten[8D]

Så kanskje jeg er litt spesi jeg også :P
Her er det ikke alltid shinet, men prøver å holde stue, kjøkken og gang shina til enhver tid. Men er ikke alltid like enkelt med 2 små og en stor som ikke er like flink til å plukke opp etter seg.

JEHU! enda en som e like spesi som meg!... jeg er ikke spesi alene lenger ;)
ja sant, barn og toalett er ikke alltid like lett selv om de prøver så godt de kan!... å barn og vasking av hender og :P hehe

Hihi hva er vaskesprit? Heter det noe annet? kommer det i sprayflaske? [:D]
Løper rundt med Jif spray overalt jeg. Er det noen som spyr så er det flere ganger om dagen.. liker å tenke at det hjelper [8D]

Hehe da er jeg også spesi[:)] Oppå badeskapet har jeg en stor flaske med overflatesprit og med gjevne mellomrom tar jeg do, dørhåndtak, lysbrytere, fjernkontroller og mobiler[8|]
Tror jeg også er skada fra jobb, jeg er hjelpepleier.

Back
Topp