Jepp, Da er vi igang igjen ;-)

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Med terminkrigen altså;) Vi får bare brette opp armer og ben, og skrive så støvet spruter :p

Vel, ville bare åpne "krigen" med en liten tulle-skravle-tråd ;) Håper alle andre mai-damer sover søtt.
Får prøve å få meg litt søvn.. Vi skrives :D

Ja, nå må vi gi gass!!!! Dette er ukene vi har tid til å skrive MASSE. Av erfaring vet jeg at mange faller av etter fødsel. Blir plutselig travle dager da :p Jeg holder på med en oppgave nå.. Sliter veldig med motivasjon, og vurderer å ta en skikkelig døgnenatt bare for å bli ferdig. Jeg kan sove litt etter vesla er i barnehage.. Er noe med arbeidsro og stillhet på nettene altså - i tillegg til at jeg bare ligger å vrir meg om nettene uansett :p

Har ikke vært med på terminkrig før, så håper bare jeg greier å holde følge :)

Dette blir spennende! Liker at den er litt intensiv på 10 dager! Lettere å motiveres og å følge med!

Dette blir gøy! Appen min forsvant i går, og når eg hadde lastet den ned igjen så virket den ikkje.. guu så sint eg ble:p men no virker den igjen og det er det viktigaste;-)

Spennende å se hvor høyt opp vi kommer oss denne gangen :)

Skal gjøre så godt jeg kan, men i dag er det sooooooool :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

hehe her har solen akkurat gått bak en sky, så jeg er med! Så vi er 13 påmeldte ^^ det er kjempe kult! =P

Det er mye lettere :-) nå rekker jeg å skravle litt til og med før jeg gidder å stå opp :-) hihi

Det jeg syntes er greit denne gangen er jo at vi har app på mobilen... Må bare bli flink å skrive derifra og... ;)
Eneste som er dumt er jo at alle andre også har den muligheten ^^

Ja. Appen er genial! :D

Appen har gjort det til at jeg sjekker bv før jeg sjekker Facebook når jeg våkner :)

Back
Topp