Jentungen og vondter... *oppdatert

yr^

Betatt av forumet
Jentungen har hatt feber et par dagar nå. Igår kveld når hu satt på pottå og sko tissa, så bjunte hu plutselig å grina og ville eg sko blåsa på, for hu fekk så vondt i rumpå sa hu.. Eg tenkte jo kansje at d kan var blærebetennelse... Og d bør vel sjekkast?

Hu har hatt lignande tilfeller før, men då har d ikkje vist någe på prøvar som blei levert t lege.

Og ein ting til. Tidligare på dagen igår, så sa hu at hu hadde vondt å hodet sitt. Og eg spurte om hu kunne vise kor. Då peikte hu rett bak eina øyra... Øyrebetennelse?

Har lite erfaring me slikt.. Någen andre som kan veta?

Fekk til slutt snuppa til å tisse på potta. Og fekk time sjå en legestudent. Prøven viste ingenting, men hu sa at dersom jentungen hadde gått lenge med infeksjon så ville d heller ikkje gi utslag. Fekk en resept på antibiotika og måtte sjå ann itte 2 dager om jentungen fremdeles hadde vondt.

Viste ingenting i øyrene heller.

Så då håpe me at me sleppe antibiotika!

Hadde uten tvil tatt en tur til legen, iallefall ringt legen og fortalt dette...

Så kan de letter si hva du bør gjøre.... Bedre å ringe en gang for mye en en for lite!

Lykke til!

Gullklump skrev:

Hadde uten tvil tatt en tur til legen, iallefall ringt legen og fortalt dette...

Så kan de letter si hva du bør gjøre.... Bedre å ringe en gang for mye en en for lite!

Lykke til!

Helt enig!
Og ta å lever inn en urinprøve de kan sende på dyrking. 

Back
Topp