Jenteturer

Liidsi

Elsker forumet
Drar dere på jenteturer hvert år? En helg, en uke eller lengre?

Har kan jeg bare glemme det. Han takler ikke å være alene en hel helg med barna. De er snart 8 og 2,5. Han synes minstemann er i en slitsom alder. Vet ikke engang om jeg kan dra på behandlingsturen til utlandet som jeg har fått innvilget pga bekhtrev [:-]

har ofte en jentehyttetur iallefall. og veldig mange planer om jentehelg i london osv, men vi har alle vært studenter til nå omtrent, så litt lite å rutte med;)

vi skal til stockholm en helg etter sommeren [:D]
ellers bor vi veldig tett så pleier å ha god middag og venninnekveld en gang i mnd [;)] vi har vært på en del turer tidligere. men nå studerer vi og har litt dårligere råd. er en gjeng på 11, så vanskelig å få med alle[8D]

Drar ofte på jentetur jeg. Elsker å leve livet og kooose meg med mine beste venninner. Viktig å ta vare på det forholdet.
Vi drar til Danmark, London, Sverige osv. Har planer om å ta en ukes sydentur snart.

Alt dette er heeelt greit for kjæresten min, for vi bytter på. En helg drar han med sine venner, og en annen helg drar jeg.

ELSKER å ha den ordningen der.[:)][:)]

Jeg er på et par-tre turer i året med Tupperware, og det går helt fint.
Jeg hadde blitt irritert om jeg ikke fikk lov til det bare fordi han syns minsten er i en slitsom alder.. [8|]

Det blir ikke så mye jenteturer som før, vi ender heller opp med dagstur på spa eller skravlekvelder når vi skal noe for tiden, men tror ikke det hadde vært noe problem for han at jeg var borte et par-tre dager. Han er jo på tur med gutta stadig vekk[8D]

jeg har vært på to langweekender med jentene det siste halvåret[:)]
jeg får lov å dra når jeg vil! så lenge det ikke er en jobbhelg såklart

Har ikke vært på noen jenteturer enda etter jeg fikk barn, utenom en hyttetur, men det er ikke for at jeg ikke får lov, men har ikke hatt det store behovet.

Men nå til helgen skal jeg på miniweekend til Oslo sammen med venninner og det storgleder jeg meg til [:D]

ikke noe fast rutine på det.. jeg var på jentetur i april - til kiel.. var borte fra torsdag til søndag.. ikke noe problem det.. [:)] hender jeg vil ha en helg for meg selv også, og da sender jeg han og T til hans foreldre.. så har jeg huset for meg selv.. deilig! [:D]

ja det gjør vi.i fjor var vi på hytte tur.lengste og deiligste helga på lenge.å i år skal vi til LONDON!!!!!!gleder meg som en unge!!!!!!![:D]

å jeg forventer at han er hjemme med dem en helg så skjeldent!jeg nekter heller ikke han i å reise noen plass.i fjord var han i utlandet på ferie i ti dager[;)]

Jeg kunne ønske jeg fikk "lov"..
Sånn går det når man har en oversjalu samboer som tror at jeg oppfører meg på samme måte som han gjør...
Tror han aldri har vært alene med J en hel ettermiddag/kveld engang.. : /
Skuffende..

Ja, er som regel på et par jenteturer Ila året. Trenger ikke spørre om lov til det. Her står vi likt i forholdet og ift barna. Skulle virkelig bare mangle.

Når jeg drar på jentetur er det som regel for en langhelg- altså torsdag til søndag.

ORIGINAL: IdaLolita

Sånn går det når man har en oversjalu samboer som tror at jeg oppfører meg på samme måte som han gjør...
Skuffende..

ja det hørtes skuffende ut.men er det ikke å forvente at far kan ta seg av sitt eget barn av og til?
det hadde blitt et STORT problem her vist ikke[>:]

Jada, det blir et par helger alene med jentene i året. Veldig godt og jeg velger å tro at det er sunt for alle parter. [:)]

ORIGINAL: Kosinus

ORIGINAL: IdaLolita

Skuffende..

ja det hørtes skuffende ut.men er det ikke å forvente at far kan ta seg av sitt eget barn av og til?
det hadde blitt et STORT problem her vist ikke[>:]

JO, egentlig, men jeg er blitt så vant til det, og jeg regner med at hvis jeg bare drar, som jeg fikk forslag om en gang, så ender det opp med at han kjører ungen til svigermor/får hu til å komme hit, for så å stikke ut selv..
Og det er jeg faktisk ikke interessert i, da blir jeg heller hjemme og passer ungen selv..
Helt greit å ha svigermor som barnevakt når vi skal noe begge to, og det er planlagt, men ikke greit bare fordi han ikke gidder selv..

har vært sammen i 6år og har aldri vært på jentetur.. eller, en tur med mamma, storbyweekend, men teller ikke[8D]

han derimot har vært på flere gutteturer i villmarka.. til og med da jeg var høygravid, fryktelig dårlig og alene med en 3åring[:@]

han ble så pottesur da jeg sa hva jeg mente om det (snakk om 14 dager uten mobildekning) at jeg ga bare opp.. så fikk jeg jo høre av familien hans at det ikke burde være noe problem så.. gikk jo greit og turen ble kortere enn planlagt, men han ser nå at det kanskje ikke var beste tidspunktet å reise på en sånn tur!

han har vel vært på et par småturer med kollegaer også. har spurt om når det blir min tur, og han sier det er bare å reise, men jentetur til syden er uaktuelt.. og det er vel bare det jeg kunne tenkt meg så da satser jeg heller på familieturer.

ORIGINAL: Metemor

Har ikke vært på noen jenteturer enda etter jeg fikk barn, utenom en hyttetur, men det er ikke for at jeg ikke får lov, men har ikke hatt det store behovet.

Men nå til helgen skal jeg på miniweekend til Oslo sammen med venninner og det storgleder jeg meg til [:D]

Vi har en helg i året fast som vi reiser på husmorferie. Kjempe koselig!

ORIGINAL: unemoren

ORIGINAL: Metemor

Back
Topp