Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *bekkibjarnoll*
Grand canaria-Bahia Feliz,Mallorca-Palma eller Alcudia,Kreta-Platanias. Eller hvis dere skal på party sydentur så er jo magaluf eller agia napa stedet,men det er mye dop og tull der[:'(] Kan også anbefale scopelos i hellas hvis dere skal på avslappende jentetur[:D] Det er sååå nydelig der..grønt hva,hvite strender,og fine rev dere kan dykke i[:D] Fine cocktail og drink-"barer" og diskotek
ORIGINAL: lisa91
Grand canaria-Bahia Feliz,Mallorca-Palma eller Alcudia,Kreta-Platanias. Eller hvis dere skal på party sydentur så er jo magaluf eller agia napa stedet,men det er mye dop og tull der[:'(] Kan også anbefale scopelos i hellas hvis dere skal på avslappende jentetur[:D] Det er sååå nydelig der..grønt hva,hvite strender,og fine rev dere kan dykke i[:D] Fine cocktail og drink-"barer" og diskotek
hehe, vi har faktisk tenkt på både palma, alcudia og aller mest platanias! [8D]
ORIGINAL: Camara
Å, så deilig da... Jeg kunne veldig gjerne reist tilbake til Skiathos![:)] Men er jo en ganske rolig plass det da, kommer an på hva slags ferie dere er ute etter!
åhhh..det er tvillingøyen til scopelos..elsker de øyene er såååå fint der[:)]
Å, så deilig da... Jeg kunne veldig gjerne reist tilbake til Skiathos![:)] Men er jo en ganske rolig plass det da, kommer an på hva slags ferie dere er ute etter!
åhhh..det er tvillingøyen til scopelos..elsker de øyene er såååå fint der[:)]
Ja, helt fantastisk![:)] Og de flotte strendene... *drømmer meg bort...*
Likte ikke så godt Scopelos jeg da, syns det var litt kjedelig og lite der.. Men var bare på en dagstur, så kanskje vi ikke fikk sett alt?
Zhakynthos er det også fint! Elsker Hellas! [:D]
ORIGINAL: lisa91
hehe, vi har faktisk tenkt på både palma, alcudia og aller mest platanias! [8D]
Jeg ville valgt platanias hehe..var der med to veninner og det var kjempekoselig[:D] Var på stranden på dagen og om ettermiddagen før vi gjorde oss klar tilo å gå ut lå vi i bassenget vi hadde på taket på hotelrommet våres hehe. Gikk for det meste på utestedet splendid,fikk gratis drink der hvis man var jente hehe. Og så måååå du smake pannekakene de selger der ved siden av splendid hvis du drar dit..og så må du dra inn til Xania som er selve byen der[;)]