Jentetur til utlandet

Linda.B

Forelsket i forumet
Jeg skal arrangere et utdrikningslag og jeg har så lyst til at vi reiser utelands en langhelg.. Så jeg lurer på om dere har noen anbefalninger til reisemål for en jentegjeng?[:D]

aner ikke, men jeg er med!! [;)][;)][;)]

eller...hva med køben, tallinn, london/edinburgh, stockholm...

vet ikke an sted, men Riga har bra spa-hotell (broren min var der i januar)

men kan jeg få komme med en liten tanke? ...   Er du sikekr på at de som er bedt i utdriknings-laget har råd til å være med på en utenlands-tur?  Bare tenker utifra meg selv.. så ville jeg blitt veldig lei meg hvis jeg ikke hadde fått med meg utdrikningslaget til veninne/kusine o.l pga for store utgifter.. 

:)

ORIGINAL: TITTIN72

Hehe så artig, passer det i mai/juni engang? [:D]

Også må jeg spørre er det noen som vet om no nettside med billige hotell?[;)]

ORIGINAL: Linda.B

ebookers.com, hotels.com, finn.no

ORIGINAL: Windy

men kan jeg få komme med en liten tanke? ...   Er du sikekr på at de som er bedt i utdriknings-laget har råd til å være med på en utenlands-tur?  Bare tenker utifra meg selv.. så ville jeg blitt veldig lei meg hvis jeg ikke hadde fått med meg utdrikningslaget til veninne/kusine o.l pga for store utgifter.. 

Jeg skal bare komme med et forslag i første omgang og er det noen som ikke har råd så velger vi noe annet.. Men jeg vil bare ha noe konkret å foreslå og sånn ca budsjett før vi finner ut hva vi gjør[:D]

ebookers.com, hotels.com, finn.no

Åhh tusen takk[:D] Ahh drømmer meg litt bort nå[:D] hehe

ORIGINAL: Windy

Jeg skal bare komme med et forslag i første omgang og er det noen som ikke har råd så velger vi noe annet.. Men jeg vil bare ha noe konkret å foreslå og sånn ca budsjett før vi finner ut hva vi gjør[:D]

Okay. :)  ;)   Vet bare hvor kjedleig og flaut og leit det er å måtte si at man ikke har råd til noe..

Ang å bestille hotell, så har jeg go erfaring med å bruke hotells.com  :)

Praha :))) der skal vi (jentegjengen) i mars :)))

Jeg skal til København med to venninner en langhelg etter påske. Vi fant flybilletter på SAS' sider og booket hotell direkte (Comfort hotels lavpriskalender) og kommer unna med 1400,- p.p. for reise/overnatting i tre netter. Det er billig!! Køben er en supergrei by å ferdes i, samtidig som det er enkelt å komme seg dit fra mange steder i Norge.

...men som Windy sier så er det nok ikke alle som kan ta seg råd til å være med på et sånt utdrikkingslag. Jeg tenker at det skulle vært en NÆR venninne/slektning om jeg hadde ønsket å bruke såpass mye både tid og penger på å være med på utdrikkingslaget. Går utfra at bruden ikke skal betale noe, så da må dere jo dele hennes utgifter på de andre som er med. I tillegg til reise og overnatting så skal en gjerne gjøre noe mer sammen som også koster penger, det blir fort dyrt.

Men hva vet jeg, kanskje dere er steinrike alle sammen, og da er det jo bare å kjøre på [:D]

Tusen takk for tips jenter[:D]

Jeg har veldig i bakhodet det med økonomi, prøver å finne no for under 1500 kr for fy og hotell.. Og jeg er redd dette er litt for store ønsker, men jeg veit jo ikke før jeg har spurt de andre, også får jeg bare ta det derfra[:D] Jeg vil hvertfall ikke ta det for gitt at det blir for dyrt..

Jeg har veldig i bakhodet det med økonomi, prøver å finne no for under 1500 kr for fy og hotell.. Og jeg er redd dette er litt for store ønsker, men jeg veit jo ikke før jeg har spurt de andre, også får jeg bare ta det derfra[:D] Jeg vil hvertfall ikke ta det for gitt at det blir for dyrt..

ha ha...ny reisemåte?? - sorry, jeg er litt trøtt....uffa meg!![&:][&:]

ha ha...ny reisemåte?? - sorry, jeg er litt trøtt....uffa meg!![&:][&:]

haha, ja har du ikke hørt om det før..? veldig rask og behagelig reisemåte altså[8D] vil anbefale det på det sterkeste[:D]

Krakow anbefales på det sterkeste... billig å reise dit, å billig å shoppe, drikke å spise![:D]

Back
Topp