jentetur til tallinn, trenger tips til what to doo? :)

Lillebabs..

Glad i forumet
Jeg og en gjeng veninner skal til tallinn i august, vi skal være nesten en hel uke så trenger masse tips :) shopping i gammlebyen og spa er jo en selvfølge  
men finnes det andre ting? vi er to stykker som elsker loppemarked og antikke ting så noe sånt hadde vært helt topp der nede :))

Dere må spise på Olde Hansa! Det er en skikkelig gjennomført middelalderinspirert restaurant. Fantastiske servitører og lokale og spennende meny (ps - husk å gå på do mens dere er der)  :)

Loppemarked aner jeg ikke noe om :D

Snekka skrev:
Dere må spise på Olde Hansa! Det er en skikkelig gjennomført middelalderinspirert restaurant. Fantastiske servitører og lokale og spennende meny (ps - husk å gå på do mens dere er der)  :)

Loppemarked aner jeg ikke noe om :D

haha, hvorfor det?:) eller, takk fo tips :))

Om dere liker krystall..så er det veldig billig der nede..men sjekk veldig priser..det varierer sånn :) Men det er kjempe fint der nede..broren til mannen har bodd der..så mannen tok med med ned i november for snart 2år siden..det var første gang jeg var i tallinn..var kjempe flott der :) selvom vi var uheldige med været! men som sagt..gjør plass til shoppingposer i bagasjen..så ikke ta med dere for mye klær!! :)

Jeg vil anbefale dere å ta en guidet tur i gamlebyen. Det var veldig interessant. Og så vil jeg IKKE anbefale dere å spise på Olde Hansa....... Det er den verste maten jeg, og mange fler i følget, har vært ute for!!!!

Nøste77 skrev:
Jeg vil anbefale dere å ta en guidet tur i gamlebyen. Det var veldig interessant. Og så vil jeg IKKE anbefale dere å spise på Olde Hansa....... Det er den verste maten jeg, og mange fler i følget, har vært ute for!!!!

Kan være enig i at smakene på mye var veldig uvant, var ikke alt jeg heller likte, men det er jo halve poenget - man får jo mat de spiste i middelalderen! Så er man ikke så glad i bønner og linser og sånt, så er det kanskje ikke det beste måltidet du har fått nei. Opplevelsen i seg selv var verdt pengene spør du meg. Så kan man jo gå på McDonalds etterpå... haha... :D

Til TS: Doene var også i sånn gammel stil, måtte ta bilde da jeg var der inne :D

Back
Topp