jentetur til syden

tosmågull*

Glad i forumet
planlegger så smått jentetur med venninner ei uke til syden neste sommer.

Er dere klare for ei uke uten unger?

Har jo vært på to helgeturer borte fra de,har gått fint,så satser på at 1 uke skal gå fint, tenkte uka etter de har hatt ferie og vært masse hjemme,da koser de seg jo i barnehagen likevel[:D]

gubben vil ikke til syden neste år, men jeg mååå til varmere strøk. så hvorfor ikke?[:)]

Så klart du bør gjøre det!!![:D]

Jeg blir nok aldri klar for 1 ukes tur vekk fra jenten - men man MÅ bare kaste seg uti det! Kan ikke la seg styre av samvittighet hele livet altså[8D]

Syns du skal planlegge videre og få deg en minneverdig jentetur du kan leve lenge på[:D]

Nei man blir nok aldri heeelt klar, men når man først har reist, så er det ganske greit likevel, det skjer jo noe hele tiden.Og det er bedre og unne seg en jentetur , og få slappet av ,solet seg og brukt litt tid på seg selv,så koser man seg gjerne mer neste gang man skal på familietur,for da har man hatt den stunden for seg selv. [:)]

Kunne ikke vært mer enig[:)]. Jeg har foreløpig vært vekke fra min datter 2 døgn og det gikk heeeeeeelt fint inntil dagen jeg reiste hjem[8D]. Da gikk klokken bakover  hehehe. Ønsket meg hjem til snuppa NÅ!

hadde helt klart å vært borte en uke fra emma, har klart 5 dager, så klarer nok 7[:D]
man må gjøre det når man har mulighet, blir ikke så ofte fremover[:)]

Det går så fint at! [:D] Blir bra for deg! [:D]

neste år er de jo 3 og 4,5 år gamle også.synes det var lettere og være en helg borte nå i år enn i fjor da snuppa bare var 10 mnd.[:)]

Jeg har vært borte fra snuppa i 1 uke på jentetur til syden!!!

Grua meg grusomt og grein når jeg reiste fra henne. Men uka gikk kjempefort, og når jeg kom hjem så kosa snuppa meg halvt ihjel!!![:D][:D]

Jeg endte til slutt med å ha henne hos bestemora siden mannen plutselig bytta turnus.. Men det gikk strålende!![;)]

Vi har bestillt oss bryllupsreise/partur i mai. Så jeg gruer meg litt jeg også. Men så lenge han holder seg frisk, så tror jeg det skal gå bra[:)]

Back
Topp