Jentesex..

Kattepus

Glad i forumet
Dere som er hetrofile og plutselig skeia ut med jentesex... Hvordan gikk det for seg?
Gjerne historier og meninger? Og var du full eller edru?

Jeg er hetro. - tror jeg iallefall [8D]
å jeg "skeia" ut med ei jente, bare positivt.

Jenter vet ofte hvordan jenter vil ha det. [:)]

been there, done that.. i mine "ville" dager..[:D][:D] var utelukkende 100% positivt... [;)]

Det foregår vel slik som sex oftast gjer? Bortsett frå den inn/ut/inn/ut-greia som gutar absolutt skal drive med...[8|][:D]

*lalalalalalalalalalalalalalalala*

ORIGINAL: Tekanna

Det foregår vel slik som sex oftast gjer? Bortsett frå den inn/ut/inn/ut-greia som gutar absolutt skal drive med...[8|][:D]

Også signerer jeg en av de andre her på at jenter vet hvordan jenter vil ha det. [;)]

jeg blir alltid sjekket opp av jenter når jeg er ute, slår aldri feil altså. gubben sier jeg har en slik lesbisk tiltrekkning over meg[8D] så hender det blir litt morro da vettu[8D]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Tekanna

Også signerer jeg en av de andre her på at jenter vet hvordan jenter vil ha det. [;)]

ENIG ! [:D]

Har bare sjedd 2-3 ganger, og i fylla..

Er biseksuell, eller var iallefall[8D]

Har hatt mine jentepartnere da jeg var yngre og uten samboer, og jeg har hatt kjempepositive opplevelser. Jenter vet åssen man vil ha det, de er mykere og kanskje mer forsiktige, om man da ikke ber om å få det litt røft[;)] Jenter er ikke så voldsomme om du forstår...

ORIGINAL: Jeaa

Jeg kan godt tro at det er en bra opplevelse siden jenter vet hva som er bra og ikke...men er man sjenert, men har lyst å prøve..hvordan går man frem?
Er ikke bare å gå opp til ei dame å spørre liksom :P 

Har du noen lesbiske eller bifile venninner?[;)]
Det er grunnen til at det gikk så greit for meg[8D] Har flere venninner med disse legningene. For min del så la jeg frem på fest en gang om at jeg gjerne kunne tenkt meg å prøve det. Samme kvelden, så var det min første opplevelse. Kanskje ikke den beste, men jeg hadde iallefall prøvd det. De neste gangene gikk ganske så bra, og var i tillegg edru[;)] Trikset er å bare hinte litt fram om det, gjerne på fest, man har jo som regel litt mer guts etter ett par øl[;)]

ORIGINAL: Jeaa

Har ikke det [8|] 
Sambo kunne tenkt seg å være med [8D] 
Nå er jeg gravid så da gidder jeg ikke, men får se på første fest etter jeg er ferdig med å være gravid [;)]

Vettu, sånn 3kant greier, det er fryktelig oppskrytt[8D] Jeg har prøvd flere ganger, med både jenter og gutter og i flere kombinasjoner, men like skuffet hver gang. Skal du først teste en jente, sørg for å få gjort det alene med ei jente og uten samboer, så kan heller samboer være med en annen gang[;)]

Back
Topp