Jenter

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Er det fleire enn meg som har fått lyse dunhår på mage,armer,skuldrer og sikkert andre plasser som eg ikkje ser??

ORIGINAL: GripDagen

ikke noe mer hårete en jeg pleier.. [;)]

Bra det. Eg har aldri vore noko hårete, men no er det kommet mange hår. Men det henger vel saman med at håret på hodet og andre plassar vokser fortere[8D]

Hahaah, jeg tror ikke du er gravid, du er bare på vei til å transforme deg til et annet vesen[:D][:D][:D]

ORIGINAL: FruFruktbar

Hahaah, jeg tror ikke du er gravid, du er bare på vei til å transforme deg til et annet vesen[:D][:D][:D]

Wræææææææææææææææææææææææææææææl[8D][8D][8D]   Men korleis forklarer du den voksande magen då?? Ein del av transformasjonen?? [8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: FruFruktbar

Wræææææææææææææææææææææææææææææl[8D][8D][8D]   Men korleis forklarer du den voksande magen då?? Ein del av transformasjonen?? [8D][8D][8D][8D]

Jepps!

ORIGINAL: 2010

Merker du at magen din har vokst? Gjør dere andre også det??

Nja, bittebittelitt, men er slett ikke noen gravidmage enda. Men ser at jeg liksom er litt hevet opp der livmoren er.

ORIGINAL: 2010

Merker du at magen din har vokst? Gjør dere andre også det??

Om du går inn på våre bilder, kan du sjå at magen min har endret seg[:)] Men ingen babymage enda nei, men det nærme seg[:)][:)]

Har hørt at man får mer hårvekst hvis man venter en gutt [8|] Kanskje det er derfor?

ORIGINAL: Trulla75

Har hørt at man får mer hårvekst hvis man venter en gutt [8|] Kanskje det er derfor?

Veit om dei som venter jente og har mykje hårvekst, så trur ikkje det stemmer.

Ikke merka noe her enda[:)]

Er ikke uvanlig at man får litt mer dun når man går gravid. Men ikke sånn mutant-mye-hår altså, hehe!! [:D]

Hvorvidt det blir jente eller gutt fordi man får mer markert dun, tror jeg ikke noe på. Jeg fikk dun når jeg gikk med snuppa. Naboen min fikk mye mer dun enn meg og hun født en sønn. Så det tror jeg er helt tilfeldig.

Jeg er ganske hårete fra før jeg[;)]

ORIGINAL: Trone

Er ikke uvanlig at man får litt mer dun når man går gravid. Men ikke sånn mutant-mye-hår altså, hehe!! [:D]

Hvorvidt det blir jente eller gutt fordi man får mer markert dun, tror jeg ikke noe på. Jeg fikk dun når jeg gikk med snuppa. Naboen min fikk mye mer dun enn meg og hun født en sønn. Så det tror jeg er helt tilfeldig.

Ja det er lyyyse dunhår[:)] Men vennina mi har mørke hår hu, eg trudde eine bildet hu viste meg var ein mann, det var så mørke hår der[:-][:-]

Ja det er lyyyse dunhår[:)] Men vennina mi har mørke hår hu, eg trudde eine bildet hu viste meg var ein mann, det var så mørke hår der[:-][:-]

Hahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Hahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Hu vart heldigvis ikkje sur då[:)] Eg meinte jo ikkje noko vondt med det.

Ikke fått noe mer hår enn jeg har fra før nei[;)]

Back
Topp