Er det fleire enn meg som har fått lyse dunhår på mage,armer,skuldrer og sikkert andre plasser som eg ikkje ser??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: GripDagen
ikke noe mer hårete en jeg pleier.. [;)]
ORIGINAL: FruFruktbar
Hahaah, jeg tror ikke du er gravid, du er bare på vei til å transforme deg til et annet vesen[:D][:D][:D]
ORIGINAL: Svartengel
ORIGINAL: FruFruktbar
Hahaah, jeg tror ikke du er gravid, du er bare på vei til å transforme deg til et annet vesen[:D][:D][:D]
Wræææææææææææææææææææææææææææææl[8D][8D][8D] Men korleis forklarer du den voksande magen då?? Ein del av transformasjonen?? [8D][8D][8D][8D]
ORIGINAL: 2010
Merker du at magen din har vokst? Gjør dere andre også det??
ORIGINAL: Trulla75
Har hørt at man får mer hårvekst hvis man venter en gutt [8|] Kanskje det er derfor?
ORIGINAL: Trone
Er ikke uvanlig at man får litt mer dun når man går gravid. Men ikke sånn mutant-mye-hår altså, hehe!! [:D]
Hvorvidt det blir jente eller gutt fordi man får mer markert dun, tror jeg ikke noe på. Jeg fikk dun når jeg gikk med snuppa. Naboen min fikk mye mer dun enn meg og hun født en sønn. Så det tror jeg er helt tilfeldig.
Er ikke uvanlig at man får litt mer dun når man går gravid. Men ikke sånn mutant-mye-hår altså, hehe!! [:D]
Hvorvidt det blir jente eller gutt fordi man får mer markert dun, tror jeg ikke noe på. Jeg fikk dun når jeg gikk med snuppa. Naboen min fikk mye mer dun enn meg og hun født en sønn. Så det tror jeg er helt tilfeldig.
Ja det er lyyyse dunhår[:)] Men vennina mi har mørke hår hu, eg trudde eine bildet hu viste meg var ein mann, det var så mørke hår der[:-][:-]
Ja det er lyyyse dunhår[:)] Men vennina mi har mørke hår hu, eg trudde eine bildet hu viste meg var ein mann, det var så mørke hår der[:-][:-]
Hahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]