Jenter....

Dorothy_1

Gift med forumet
Er dere klar over at I neste måned har vi termin.... .????[:D]

går fryktelig fort gitt!![:)]

& du har termin så tidlig... Er du klar over at hvis du føder om 18 dager så er ikke barnet ditt prematurt engang... [8|]

Ja og jeg gleder meg noe helt sinnsykt til å bli kjent med tulla vår.
Og Storebror går bare å lurer på når babyen kommer[:)]
Nesten hver dag så spørr han om babyen kommer i morgen[;)]

Cicilie... & om 1 dag er du høygravid?? er det ikke når en har 50 dager igjen en regnes som det?

Plutselig virker alt så mye nærmere...!![:D]

ORIGINAL: **Flash**

& du har termin så tidlig... Er du klar over at hvis du føder om 18 dager så er ikke barnet ditt prematurt engang... [8|]

Jah, Er klar over det.... [:D]

Jeg hadde forresten egentlig termin den 29. Juni.....
Men ble på ultralyden satt tilbake til den 9. Juli....
Såh gikk fra og få et Juni barn til og få et Juli barn... [:D]

Ja, har liksom gått og tenkt at det er jo over to måneder igjen og det er lenge till.
Men det er faktisk ikke mere enn 7 uker igjen[:)]
Jeg har jo selv bursdag 18 juli så kanskje vi får samme bursdag[;)]

Der er faktisk enda kortere.....
Skifter til Uke 35 på Fre. Og da er det 2 Uker til... [:D]

Håper lillingen kommer litt før altså..
Termin 14 juli.
Mamma bursdag 15 juli
Jeg bursdag 23 juli..

Vil ha min og mammas sin bursdag i fred[:D]

Julifamilien[:D][:D]

Mitt mål er også å ikke få et augustbarn... vet ikke hvorfor, er selv født i august, så hadde vel ikke vært så farlig.. men VIL IKKE, VIL IKKE!!
Kan heller komme litt før enn litt for sent [:)]

& Dorothy_1, når du sier det slik (2 uker til ikke prematur) så høres det helt sykt ut... syns nettopp jeg ble gravid!!
Når tror du at du føder da? har hørt menstermin er like riktig i flere tilfeller... *spennede mnd dette også gitt*

Jeg har menstermin den 13 juli, ULtermin 14 juli[;)]

oi... da er du stabil! hehe [:)]

Jeg har menstermin 12 juli, ul 27, men tror selv 25 stemmer (sikker på jeg kjente EL da[;)]).
Mensterminen stemmer iallefall ikke, for det var bare en ugyldig mens som kom pga pilleslutt... Men blir rart å se likevel [:)]

ej vart plutseli kjempe nærvøs .

Ja!!!!! Hurra!!!! Jeg håper vi får den 24. (en dag etter termin) for det er toårs-bryllupsdagen vår! Det hadde vært gøy å få da! [:D]

Jaaaa det er jeg klar over.. uæææææææææ [;)]

Har så mye somskal gjøres de siste ukene, samtidig som tida ikke kan gå fort nok!

uf ja, tenk at det er neste mnd...-men som jeg har skrevet uttallige ganger, så regner jeg med å gå til august...-så da er det egentlig to mnd til.....

Håper nurket kommer før tiden.
Min  første termin var 14 juli før den ble flyttet til 21 på ul

oi.. det har du rett i.. så spennende og.. litt skummelt.. hehe...
Tenk at snart har vi en baby i armene [:D] Lurer på hvem han/ho likner på.. hehe..
det blir spennende å se[;)]

Mitt mål er også å ikke få et augustbarn... vet ikke hvorfor, er selv født i august, så hadde vel ikke vært så farlig.. men VIL IKKE, VIL IKKE!!
Kan heller komme litt før enn litt for sent [:)]

& Dorothy_1, når du sier det slik (2 uker til ikke prematur) så høres det helt sykt ut... syns nettopp jeg ble gravid!!
Når tror du at du føder da? har hørt menstermin er like riktig i flere tilfeller... *spennede mnd dette også gitt*

Mange sier at Jeg sikkert kommer til og få mye tidligere, Det er ganske Irriterende.....
Mamma mener at Jeg kommer til og gå tiden helt ut.....
Den første mens terminen hos legen min var 29 Juni, Min termin på termin kalk. Var 3. Juli, Og ultralyd terminen er 9. Juli.... Jeg går nok etter den siste der... [:D]

Back
Topp