Jenter!

Liol

Forelsket i forumet
KJØP BRODDER!!!

Holdt på å falle RETT på rompa i går!
det er noen parti med stålblank is ute nå, og det er jo kjempefarlig for oss å falle så lang vi er!

Så, selv om det nok bare er vi og de eldre damene, så er ikke jeg i tvil om at dette skal kjøpes. Hadde det forrige graviditet også, og det gjor jo at jeg turte å ferdes ute på isen!

Bare et tips!​

Ja dette tenkte jeg også etter en liten spaser tur med hundene for 1 time siden. Det er kjempe glatt i gatene, holdt på å falle mangen ganger i løpet av den lille turen jeg hadde. Så det skal nok kjøpes om dette føret fortsetter.

ja, her regner jeg med jeg kan risikere det er glatt til midten av februar, mars, iallefall. Så jeg skal kjøpe neste gang jeg er på senteret.
Inngangspartiet vårt må jeg nok strø, for der er det stålis! Kjempetynn, så den viste jo selføgelig ikke, før jeg kjente den under bena! Gikk heldigvis bra! :)

Jeg og hunden var ute på morgentur og jeg var skodd med brodder :)
Kjempe genialt, en går ikke så anspent heller så er myye bedre :)

Det er nok sikkert fornuftig å finne dem frem ja, men føler meg som en skikkelig kjerring når jeg har dem på :D

Det har jeg også gått til anskaffelse av xsmile9 En flott oppfinnelse!

Ja jeg føler hele nabolaget hører når jeg går tur men heller det en en gul og blå stomp :rolleyes:

Lurt... Jeg hatt tenkt tanken, er nervøs for å dette. Hvor farlig er i grunnen et fall under svangerskapet? Håper den lille tross alt er relativt godt beskyttet :-S Kanskje jeg skal anskaffe brodder jeg også :-)

brodder er fantastisk! er på minfjerde eller femte vinter med brodder nå, og nå som alt er glasert ute er det helt genialt..
har fått sterengt forbud om å gå ut av hus uten, spesielt nå som jeg er alenemamma med mannen offshore... så det anbefaler jeg til ALLE, gravid eller ei :)

Takker for tipset!
Her er det ennå ganske bart på veiene, men isen kommer vel hit også etterhvert.
Har dere merke som er bra, eller butikk å kjøpe de fra?
Eller er det hipp som happ hvor og hva man kjøper?

Her er broddene fast inventar i vesken nærmest fra oktober til mai.
Jeg bruker brodder som har pigger under hele fotbladet, dermed kan jeg gå normalt selv på skikkelig isføre.

Back
Topp