JENTER!?

TinaL

Forumet er livet
Jeg har kun fått ett bidrag til redigerningskonkurransen, så kom igjen - REDIGER ;D

Har også alt for lite bilder til fotokonkurransen, så kom dere ut i snøen(?) og ta bilde ;D

Om dere ønsker kan jeg endre fristen til søndag om dere ønsker litt bedre tid? :)

Jaaaa! Det var lurt! Jeg rekker aldri redigere....

Jeg var ferdig å redigere mandag men venter med å sende inn i tilfelle jeg heller vil lage noe annet [8D]

har ingen snø her[:)][:)]

Forandret fristen jeg ;) Litt bedre tid å redigere og ta bilder i helgene når man kanskje har typen hjemme ;)

Men kan vi ikke ha slik frist fremover? For det er ikke lett å få tid til å ta bilder og redigere når man er alene med ungen mandag-fredag [8D] I helga er jo som regel pappaen også hjemme, også avstemning f.eks mandag og tirsdag? Er bare en ide, skjønner om folk vil ha det slik det er [:)]

ORIGINAL: lillebebis

Jeg har kun fått ett bidrag til redigerningskonkurransen, så kom igjen - REDIGER ;D

Har også alt for lite bilder til fotokonkurransen, så kom dere ut i snøen(?) og ta bilde ;D

Om dere ønsker kan jeg endre fristen til søndag om dere ønsker litt bedre tid? :)

jeg har tre barn og ett sjukt barn om dagen så er vanskelig å komme seg ut om dagen for å ta ett snøbilde..

Back
Topp