Jenter!

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg har gådd i ett par dager nå å hadd vondt i livmorden (tror jeg)
Er ikke eggstokkene, men midt i mellom så d må nå være livmorden?

Smertene er ikke konstante, men kommer i "tak" som stikk smerter.. Sjønner?

Noen som har en ide om hva dette kan være? [8|]

Noen som kan hjelpe???

Ja på en måte såm kynnere;/ Ikke noe blødning eller feber som jeg har målt:/
Har du noen idee om hva det kan være?

Gravid ? :p

Det håper jeg ikke;O Bruker p-piller å er veldig nøye med å ta dem siden jeg ikke ønsker uønsked graviditet..
hmm

Tja...vet ikke jeg men da jeg hadde sånne smerter hadde jeg rester i livmoren som den prøvde å støte ut...derfor smerter som lignet kynnere....Jeg hadde kontaktet lege om det vedvarer...Tatt en gravi-test?

Er det så normalt så langt etter fødselen?
Nei, kansje jeg skal ta en for å være sikker[:-]

Si det du...Har du hatt mensen ennå da? Ville nå ha tatt en test for sikkerhets skyld. Skader jo ikke[;)]

Ja jeg har mesn, får kontakte lege i morgen jeg så får vi se hva som feiler meg;p

Kan jo være det ligger en rest av noe inni der...eller at du har en infeksjon. Vanlig er det sikkert ikke, men som jeg har lært når det kommer til underliv så er noe vanlig hos noen leger og uvanlig hos noen. Selv blødde jeg ikke i det hele tatt etter 3ks. Gynekologen hadde "glemt" å blokke livmorhalsen under ks'et. DA ble renselse liggende igjen inni der og etter tre mnd gjorde det veldig vondt og jeg fikk en utskrapning UTEN narkose og bedøvelse. Det skal jeg love deg var ufattelig smertefullt, men de fikk nå ut gørra så det ble jo bedre...
Ene legen sa dette var unormalt (å ikke blokke livmorhalsen) en annen sa at det var normalt... Ikke vet jeg men en skal jo blø og ha renselse etter en fødsel, så jeg ville kaldt det unormalt.... Menmen...gjort er gjort.

Håper du finner ut av det da og at det bare er noe så simpelt som en litt smertefull eggløsning/begynnende menstrasjon.

Lykketil og *klemmepå*

huff hørtes ikke deilig ut nei ;/
Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg:):)

Da jeg hadde blodsyste på eggstokken min fikk jeg sånne tak, gjorde dritvondt... Småblødde innimellom, begynte å kaldsvette. Dette var både på siden og midt i magen.. Den tømte seg selv etterhvert, men hadde den i ca 2-3 mnd og det var vondt altså.. Ta en tur til legen å få time til ultralyd, utvendig! De så den ikke på invendig.. Men kan jo og være en infeksjon også..

God bedring og lykke til [:)]

Back
Topp