Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fionamedspire
Lagt deg til nå :)
Hei. La deg til nå.
Ser vi har felles venner. Så morsomt. Hvordan kjenner du Karina, Lena og Anne Britt? [/t]
Oj, så moro[:)]
Tante AB er barndomsveninne av mammaen min, så hun er filletanta mi!
Var masse med Lena og Karina når vi var små...
Var i kirken når Karina giftet seg nå faktisk ;)
Enn du da???[8D]
ORIGINAL: *Milla87*
Hei. La deg til nå.
Ser vi har felles venner. Så morsomt. Hvordan kjenner du Karina, Lena og Anne Britt? [/t]
Oj, så moro[:)]
Tante AB er barndomsveninne av mammaen min, så hun er filletanta mi!
Var masse med Lena og Karina når vi var små...
Var i kirken når Karina giftet seg nå faktisk ;)
Enn du da???[8D]
Er det sant, var du i kirken. Det var jeg også. Var sammen med Karina og Marius hele dagen. Det var et fantastisk bryllup.
Jeg har jobbet med Karina ett par år i Eurest. Vi er blitt kjempegode venninner. Lena og AB har jeg blitt kjent med etterhvert. Kjempesøte jenter. Det var morro, herlighet skulle visst at du var der, så kunne vi hilst.
Karina er bare helt forelsket i lille Noah. Hun "maser"om å få være med ham hele tiden. Kjempekos.
Er det sant, var du i kirken. Det var jeg også. Var sammen med Karina og Marius hele dagen. Det var et fantastisk bryllup.
Jeg har jobbet med Karina ett par år i Eurest. Vi er blitt kjempegode venninner. Lena og AB har jeg blitt kjent med etterhvert. Kjempesøte jenter. Det var morro, herlighet skulle visst at du var der, så kunne vi hilst.
Karina er bare helt forelsket i lille Noah. Hun "maser"om å få være med ham hele tiden. Kjempekos.