Jenter..

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Jeg gruer meg så mye til UL i morgen[:(] Tenk om det ikke er bra.. er så mange som har mistet her inne[:(]
også tenker jeg på at jeg har jo først hat forkjølelse også kom ørebetennelsen og da har det jo blit en del paracet..
Er så utrolig kjedelig og ha det sånn her.. jeg burde egentlig glede meg masse..

du må prøve og ikke tenke så mye negativt lille venn, tenk på den lille som trenger at mammaen sin er god med seg selv nå når den lille bor i magen[:)][:)][:)]

krysser alt jeg har for at alt er bra...klem[:)]

Det går sikkert veldig bra <3 husker selv hvor mye negativt jeg tenkte og hvor redd jeg var på ul dagen...

Men tenk pos og præv og sove godt i natt!

Ønsker deg lykke til i morra !

Dere vet virkelig hvordan dere skal få en til og smile [:)] men ja må jo bare tenke positive tanker, men er ikke lett altså.

Jeg skjønner at du har slike tanker for det er helt normalt[:)] Tipper at jeg kommer til å være søvnløs natten før jeg skal på ultralyd[:)] Men det kommer til å gå kjempe fint[:)] Du kommer til å få se en liten med bankende hjerte og smelte fullstendig[:)] Gleder meg til oppdatering og til bilde hvis du får det for jeg er like langt som deg og hadde vært veldig kjekt og sett hvordan våre små ser ut nå[:)]

Ja kommer til og gi dere oppdatering så fort jeg finner en pc [:)] men jeg regner med at ting er som det skal for jeg har ikke blød eller hat noen form for smerter..

Lykke til i morgen!!<3

legen min sa jeg ikke trengte å beskymre meg for paracet, bare jeg ikke tok ibux.
Er nok bare bra med lille babyen din skal du se[:D] Men forstår at du gruer deg, men blir godt å kunne se lille nurket da[:D] gleder meg til å høre hvordan det har godt og få se bilde[;)]

Lykke til i morra[:)]

Back
Topp