Jenter

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Jeg skal på UL i morgen.. Gruer meg så utrolig mye [&o] jeg hadde en SA i april og er så redd for at det skal være noe galt eller gå galt denne gangen også.. Er 5+5 i dag , men dere syntes ikke det er for tidelig og ta en UL? Jeg må bare ha en bekreftelse på at alt er bra..

ORIGINAL: Juvel

Jeg skal på UL i morgen.. Gruer meg så utrolig mye [&o] jeg hadde en SA i april og er så redd for at det skal være noe galt eller gå galt denne gangen også.. Er 5+5 i dag , men dere syntes ikke det er for tidelig og ta en UL? Jeg må bare ha en bekreftelse på at alt er bra..

Aldri for tislig å ta ul, det bedreer nervene dine også. Bedre for deg og bedre for fosteret...

Det går nok bra skal duse, hadde det sånn til jeg skulle på ul nr 2 i går jeg også... og får det sikkert til neste ul igjen og. [:D][:D][:D][:D]

Skal tenke positive tanker [:)] Takk for støtte .. er rart hvor mye bekymringer man plutselig får [:'(]

Huff nei er ikke noe gøy å gå å lure og grue seg..
Er jo kanskje litt tidelig for å se hjerte, men du vil jo se noe[:)][:)]

Du må ha masse lykke til i morgen[:)]

Skjønner bekymringen din

Jeg har aldri sett bankende hjerte på UL selv, så kommer til å grue meg skikkelig når det blir min tur..

MEN prøv å tenke at det er ikke SÅÅ sannsynlig at du opplever mange SA etter hverandre[:)]

Det kommer til å gå strålende for deg, det bare vet jeg - selv om du kanskje ikke ser hjertet såpass tidlig[:)]

Om du føler for det, så er det jo ikke for tidlig, man kan jo som regel se noe i uke 5, og det er jo godt å vite. Dette SKAL gå bra, og du kommer nok tilbake med godnyheter i morgen [:D]

Back
Topp