Gullgutten
Elsker forumet
softis, kan vi spise det? [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: prøverpånummer3
Kremt.... Jeg har søren meg glemt ut alt vi skal holde oss vekke i fra, men når du nevner softis så skal vi holde oss borte fra det:) Skal visst være fare for bakterier i den tanken:)
ORIGINAL: tone86
Kremt.... Jeg har søren meg glemt ut alt vi skal holde oss vekke i fra, men når du nevner softis så skal vi holde oss borte fra det:) Skal visst være fare for bakterier i den tanken:)
kravene for rengjøring i de tankene er ganske så strenge, så tror ikke jeg er veldig bekymret! [:)]
ORIGINAL: Mars09ogJanuar11
kravene for rengjøring i de tankene er ganske så strenge, så tror ikke jeg er veldig bekymret! [:)]
Ja, men det ikke sikkert alle gjør det skikkelig[;)]
ORIGINAL: Mars09ogJanuar11
Aldri hort om, menn Jeg Skal Ikke spise usunt dette svangerskapet. Skal Ikke Legge på meg mye, siden 10 kg fra Sist Svangerskap Ikke eh vekke [: (]
SELV om Jeg elsker softis [:)]
[/ Quote]
Som jeg skulle sagt det selv - 10kg.er ennå godt planta fra sist svangerskap..[:o]
så hadde bestemt meg at fra pos.test var det SLUTT på alt søtt............ehheeemmm...[8|]
ikke like lett å vøre stanhaftig nei. Ville se om jeg kunne unngå å få like stort barn som sist, v å forebygge m null inntak av søtt...ja ja, jeg får prøve å hente fram motivasjon[:)]
I alle fall - jeg mener å huske at det var noe med den softisen, at de melkebakt.ikke var bra, men er ikke sikker..