Jenter..

Kremt.... Jeg har søren meg glemt ut alt vi skal holde oss vekke i fra, men når du nevner softis så skal vi holde oss borte fra det:) Skal visst være fare for bakterier i den tanken:)

Aldri hørt om, men jeg skal ikke spise usunt dette svangerskapet. Skal ikke legge på meg mye, siden 10 kg fra sist svangerskap ikke er vekke[:(]

Selv om jeg ELSKER softis[:)]

Husk at nød lærer naken kvinne å spinne :D

Hva med hjemmelaget is? Frosne bær i blender - sleng på en god dose yoghurt og litt melis - bland og spis (eller sett det kaldt hvis det ikke er stivt nok).

Dette er fysemat som hjelper fort!

- Myth -

ORIGINAL: prøverpånummer3

Kremt.... Jeg har søren meg glemt ut alt vi skal holde oss vekke i fra, men når du nevner softis så skal vi holde oss borte fra det:) Skal visst være fare for bakterier i den tanken:)

kravene for rengjøring i de tankene er ganske så strenge, så tror ikke jeg er veldig bekymret! [:)]

ORIGINAL: tone86

kravene for rengjøring i de tankene er ganske så strenge, så tror ikke jeg er veldig bekymret! [:)]

Ja, men det ikke sikkert alle gjør det skikkelig[;)]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Ja, men det ikke sikkert alle gjør det skikkelig[;)]

de fleste ordentlig steder gjør nok det.. husker vi måtte måle bakterieinnhold og sende inn..! kjøper man på steder som selger unna en del softis er faren for bakterier også mye mindre enn steder for softismixen blir liggende i maskina lenge! [:)]

jeg skal iallefall ha min faste 17.mai softis på kiosken her i morgen! [:D]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Aldri hort om, menn Jeg Skal Ikke spise usunt dette svangerskapet. Skal Ikke Legge på meg mye, siden 10 kg fra Sist Svangerskap Ikke eh vekke [: (]

SELV om Jeg elsker softis [:)]
[/ Quote]

Som jeg skulle sagt det selv - 10kg.er ennå godt planta fra sist svangerskap..[:o]
så hadde bestemt meg at fra pos.test var det SLUTT på alt søtt............ehheeemmm...[8|]
ikke like lett å vøre stanhaftig nei. Ville se om jeg kunne unngå å få like stort barn som sist, v å forebygge m null inntak av søtt...ja ja, jeg får prøve å hente fram motivasjon[:)]
I alle fall - jeg mener å huske at det var noe med den softisen, at de melkebakt.ikke var bra, men er ikke sikker..

Hihi... Ja, jeg også tenkte at jeg skulle være flink dette svangerskapet. Men nå var vi nettopp på mcdonalds og i går var vi i 50-årsdag og spiste masse. Men denne gangen har jeg ikke lyst å legge på meg 20 kg. De gikk raskt av, men det var tungt i slutten:) Jeg håper så inderlig at jeg ikke skal bli så dårlig dette svangerskapet slik at jeg skal klare å trene:) Men litt søtt kommer jeg til å unne meg:)) Men etterhvert kan vi jo lage en motivasjonstråd slik at vi klarer å begrense oss:) Eller det vil si en tråd slik at jeg klarer å begrense meg:)

Nei er vel egentlig ikke heller så bekymret for akkurat den saken..
Spiste masse softis med snuppa uten noe problem....

MÅ ha softis på 17 mai, selv om det bøtter ned [:D] Og min isglade sønn skal også få smake for første gang, tipper det blir suksess [;)]

Back
Topp