Jenter.. Vil dele noe med dere:)

~Skorpionen~

Betatt av forumet
Ja, altså, jeg er sååååå fornøyd med meg selv!!

Nå har jeg levd uten snop og søtsaker i ukevis, spist sunnere og jeg har trent og gått tur og you name it... Nå har jeg blitt belønnet i  form av et vekttap på 8 kg! Og jeg hadde tenkt å fortsette litt til;)

Jeg har ryddet masse klær ut av skapet og kan endelig kjøpe meg noen nye i mindre størrelser:)))

Måtte bare skryte litt. Synes selv jeg har gjort en god jobb og kjenner at jeg føler meg veldig ovenpå. Jeg har mer overskudd og er i bedre humør. Livet er herlig, dere:))
 
Så flink du er!!!!!!! :O :O 

Personlig syntes jeg ikke du trengte å ta av de 8 kiloene da! Lurer på hvor i all verden du har gjemt unna de!! Hehe!!

Nydelig jente med ett nydelig hjerte og en nydelig sjel!! <3
 


Trone skrev:
Så flink du er!!!!!!! :O :O 

Personlig syntes jeg ikke du trengte å ta av de 8 kiloene da! Lurer på hvor i all verden du har gjemt unna de!! Hehe!!

Nydelig jente med ett nydelig hjerte og en nydelig sjel!! <3

er så enig med tone hær:):):) mmenne send over litt av pågangs motet er du snill, jeg trenger det virkelig, jeg falt vekk etter 2 måneder. å har lagat på meg alt pluss litt til..
 
Wow!!! Flinkis! Enig med Trone da, du tar deg kjempegodt ut :D Men jeg kjenner jo til den stolte følelsen og hvor digg det er å kjøpe klær i mindre størrelser, det er herlig! Og vel fortjent, du er kjempeflink! :D
 
Jeg bøyer meg så langt ned i støvet som jeg kan komme for deg! Ja, vet du hva. Det krever litt selvdisiplin å få det til. Jeg synes du er like nydelig, uansett, men det er viktig å trives med seg selv. emoticon
 
Åhhh, dere er så søte:))

Trone; jeg hadde kiloene på lur, ser du, men nå er de vekk:)) Måtte det vare leeeenge!

Beybin; pågangsmot sendes, da jeg av en eller annen (nesten) ukjent grunn bobler over av det for tiden:))

Escuro; on my way to nærmeste kjøpesenter;))

Crazy; tviler på at du finner sååå mye støv å bøye deg i, i alle fall om du er hjemme;)) Men DU har jo vært flink også, da;))
 
wooow, så flink du er snupp :) Ikke bare bare det asså :) 
send litt pågangsmot hit også :D :D  
 
Tommelise; har nå lett gjennom arkivet og funnet frem pågangsmot til deg også;))) Håper det hjelper:))
 
Åhhh så flink du er!!!!
Skulle ønske jeg var så flink jeg......eller hadde evnen og muligheten til å gå ned så mye!!!!
 
Back
Topp