Jenter: trenger å lufte noen tanker her:

unike

Elsker forumet
Julibarna2014
Hva er oddsen for å være gravid uten å vite det? Samleie okt/nov. Er overvektig. Denne uken har jeg kjent bobler /bølger i magen. Kan være annet, men man tenker jo. Magen er større, men vært søvnløse netter m lillegutt og derfor kasta i meg snop for å sove. Jeg er isåfall 21 uker på vei.,mens har jeg hatt mer el mindre og uten at jeg vet om det har vært regelmessig. Kjenner bobler/bølger best når ligger på magen..
 
Jeg tenker at det er jo en liten mulighet.. Jeg har morkaka foran denne gangen så merket først spark rundt uke 21. Ville tatt en test for å være sikker ;)
 
Jeg tenker at det er jo en liten mulighet.. Jeg har morkaka foran denne gangen så merket først spark rundt uke 21. Ville tatt en test for å være sikker ;)
Jeg hadde også spark sent i forrige svangerskap. Hadde morkaka foran jeg og. Det er jo helt usannsynlig at jeg skal være gravid nå. Vil tro "sparkene" er tarmene og at magen vokser pga for stort kaloriinntak. Vi får se he he
 
Jeg husker jo tilbake at jeg var kvalm hver dag i noen uker/mndr, at jeg var syk i 4-5 uker med ulike virus rett etterpå og var rimelig sliten.
 
Tatt test? ;) Det er jo litt spennende! Tenk om liksom! Blir jo et relativt kort svangerskap da og du har liksom bare surfet gjennom de ille ukene i lykkelig uvitenhet ;)
 
Tatt test? ;) Det er jo litt spennende! Tenk om liksom! Blir jo et relativt kort svangerskap da og du har liksom bare surfet gjennom de ille ukene i lykkelig uvitenhet ;)
Gravid nå ville vært sjokk. Jeg tok en test, men det er kun 4-5 uker siden og HCG synker jo..!? Har hørt at blodprøve gir rett svar når den første tida er over. Jeg får bestille en time hos ny lege i mai. Får ny lege da som er nærmere hjemmet. Syns livmora mi er hoven og øm i dag. Men den er vel det innimellom hos alle ikke-gravide?
 
Det skjer jo veldig sjeldent at man kommer så langt uten å vite at man er gravid, selv med morkaken foran, men det er jo lov å håpe. :)

(Ja, livmoren er ofte øm selv om man ikke er gravid også, og man kjenner ofte alt som skjer i magen bedre etter et svangerskap, altså luft, kramper osv.)
 
Det skjer jo veldig sjeldent at man kommer så langt uten å vite at man er gravid, selv med morkaken foran, men det er jo lov å håpe. :)

(Ja, livmoren er ofte øm selv om man ikke er gravid også, og man kjenner ofte alt som skjer i magen bedre etter et svangerskap, altså luft, kramper osv.)
Jeg håper ikke nå altså! Jeg ønsker meg flere, men ikke slik det er nå. Kjente spark i dag og. Helt sikkert fantomspark, men jeg blir litt sliten av å tenke på den bittelille muligheten. Har bestilt legetime nå.
 
Jeg håper ikke nå altså! Jeg ønsker meg flere, men ikke slik det er nå. Kjente spark i dag og. Helt sikkert fantomspark, men jeg blir litt sliten av å tenke på den bittelille muligheten. Har bestilt legetime nå.
Nær har du fått time?
 
Mandag morgen. Fikk mulighet før, men jeg jobber så langt unna legen. Kjenner på det at det er unødvendig, men "sparkene" og str på magen gjør meg urolig. Usannsynligheten til tross.
 
Plutselig litt glad for legetime i morgen: var og så på drilling i dag og jaggu ble jeg ikke rørt og gråt en skvett. Akkurat da tenkte jeg at enten må det være graviditet eller så må jeg være sliten. Kjenner "spark" også i dag. Lurer fælt på hva dette er.
 
Spennende! Nettopp en annen bruker her inne som fant ut at hun er gravid og er mellom 17-22 uker på vei. Så absolutt mulig å gå lenge uten å vite det!
Masse lykke til hos legen!
 
ei venninne fant ikke ut att hun var gravid før i uke 21. da tok hun test og trodde hun var 5 uker på vei..
 
Hei jenter! Legen ville kun teste med urinprøve. Jeg prøvde å si at jeg isåfall er altfor langt på vei til at det nødvendigvis slår ut på urinen, men han insisterte. Jeg hadde håpet på blodprøve, men nei. Urinprøven var negativ og jeg kan ikke annet enn velge å tro på den. :)
 
Hei jenter! Legen ville kun teste med urinprøve. Jeg prøvde å si at jeg isåfall er altfor langt på vei til at det nødvendigvis slår ut på urinen, men han insisterte. Jeg hadde håpet på blodprøve, men nei. Urinprøven var negativ og jeg kan ikke annet enn velge å tro på den. :)
Kan ej fatta att han ikkje hørte på deg.
Kænner du fortsatt "spark "
 
Last edited:
Kan ej fatta att han ikkje hørte på deg.
Kænner du fortsatt "spark "
Ja, innimellom. Men nå har jeg slått meg til ro med at det må være tarmene eller annet. Anser det for avklart. Og godt er det :)
 
Last edited:
Back
Topp