Jenter se her da;=)

MiniMus

Forelsket i forumet
Hei dere..

Hjelper sissen og skrive jobb søknad se..
Hun er i en jobb nå men har det ikke bra der se,,hun blir klaga på hele tiden og dama til broren av gubben hennes sier sååå mye driiiiit til henne på jobben så det ikke går ann og ho er lissom skiftleder..

Hva kan jeg skrive som årsak at hun slutter i denne jobben...Ugggggghhhhhhh gir opp lissom + hun har jo oxo en lang vei til jobben neeeei jeg vet ikke..Fint om dere har no tips..Fordi jeg vil serøst hjelpe sissen slik at hun kan komme seg vekk fra den helvete der...Soooorrry[:(][:(][:(]

Hun trenger vel strengt tatt ikke å skrive hvorfor hun sier opp for det er ingen som har med det å gjøre.

Ville faktisk ikke skrevet noe grunn til at jeg slutten, men heller sagt det vis de spurte på intervjuet. Gjorde det når jeg skiftet jobb nå og det gikk helt fint [:)]

Lykke til.

hmmmmm skal jeg da ikke skrive at hun er i en jobb nå da???

Så enkelt som vantrivsel på jobben, vil di vite grunnen så spør di sikkert å da er det bare å si det som det er. Lykke til[:)]

Man skal aldri snakke negativt om den jobben man er i, når man søker ny jobb. Jeg ville skrevet at jeg "trives i jobben, men er på utkikk etter nye utfordringer".

Selvsagt skal det stå i søknaden at hun er i jobb nå.

Back
Topp