Jenter please en liten oppdatering?

twinanne

Forumet er livet
Vær så snill da[8D]

Jeg hvet at rosa på ball er i full gang med sprayen, når starter du med sprøytene? Og var det uttak i uke 32 eller slikt?

noe venter på å starte med sprayen har fått mensen, var det Vestlandsjento og enlitenen?

Kom igjen da jenter fortell fortell, men det er vel en del på ferie oså nå, før stormen braker løs her inne og jeg håper på babybooom, skikkelig høstbabyboom, bare så det er sagt det er nok en fordel å ha 1. termin nå på høsten og ikke i sommervarmen. april-juni er fine mnd å få barn i, da slipper man unna varmen når man er gravid.

Hm...bare pass på ammingen da, eh...kan det bli sur melk, det var sikkert et dumt spørsmål?

Her kommer en liten oppdatering fra meg[:)]

Har nå sprayet i 2 uker og merker så og si ingen bivirkninger, så må si jeg er kjempefornøyd.. Nesten så jeg lurer på om kroppen håndterer hormonene på riktig måte. Får vel bare være glad for at det går så bra og satse på at hormonene gjør jobben sin[:)]

Starter på sprøyter den 7.8., kontroll på Riksen den 11.8. og planlagt uttak uke 34. Kan vel kanskje også bli sent i uke 33, selvfølgelig avhengig av resultatene den 11.8.

Koselig å "bli etterlyst"[:)]

Ser du har slitt med migrene osv twinanne, håper det snur snart for deg og at du kan nyte sv.skapet til fulle[:)]

Jeg er i gang med progynova, og innsetting av fryseegg blir sannsynligvis 6. august. Har ikke vært så aktiv her i det siste, og har vært godt å ha tankene på litt annet [:)]

Ikke så mye å oppdatere om meg ennå, men tar nok fryseforsøket vårt ved neste mens (aug).

Jenter, husk å oppdater " oversikt over nåværende statuser " også.
Så kan vi følge med hvor dere er i løypa.

Nå skal det bli høst-babyboom. [:)][:)][:)][:D][:D][:)][:)][:)]

Hei hei[:)] Fekk sneket meg til litt internett-tid i ferien[:D]

Er ikkje mykje å oppdatera om her enda, men det nærmer seg spraystart meg stormskritt!! Endelig[:)]

Ellers har me hatt ein fantastisk start på ferien. Først har me kosa oss hos bestemor og gått i fjellet. No er me i Bergen ein tur, og var på ein holme i går og kosa oss i sola. Blei både bading og fisking. På holmen ligg det ein fantastisk restaurant som var stengt eit par dagar. Han eine som var med er kokk der, så då fekk me servert den beste fisken eg har smakt. Ein fantastisk dag!

I dag går turen vidare til Stord der me skal kosa oss med familie og venner[:)] Glede meg og håpe vestlandet fortsetter å visa seg fra si besta sida[:)]

Blir ei spennande tid framover no her inne.

Rosa på ball: så bra det går så fint med sprayingo[:)]

Twinanne: Så koselig at du følger med gjengen her inne. Og får kje håpa du får sur melk[:D][:D]

Alle andre: håpa alle kosar seg og lykke til med forsøka til dei som er/skal i gong. Her blir da baby-boom!!

Sommarklem fra vestlandet[:)][:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Twinanne: Så koselig at du følger med gjengen her inne. Og får kje håpa du får sur melk[:D][:D]

?????Hvordan kan jeg få sur melk i januar da, og de første 4-5 mnd, tenkte på dere andre jeg gett. Dårlig med melk her enda gett, [8D] Men det gjelder vel sommerstid som vinterstid, å være nøye med hyggienen tenker jeg [;)]

spraystart 16 august[:)]

ORIGINAL: Muppa

Ingen sur melk her [:)][:D][;)]

Jeg er klar over at det var et teit spørsmål der oppe på toppen, men fint at du svarer, he he...godt å høre at lillegutt får prima melk om dagen[8D]

Så flott jenter da begynner jeg å få et bilde på hva som skjer i august og den nærmeset tiden fremover, det hjalp litt på forvirringen min. Skla bli godt med litt aktion her inne igjen[8D]

Da erdet endel fryseforsøk og endel ferske forsøk, og flere som skal prøve seg for første gang, spennendes.

Lykke til jenter, følger spent med fremover nå[8D]

Kjempegøy å følge med dere! Synes det er flott å høre at dere tar dere fri fra alle tankene og følelsene nå i ferien- da kommer dere sterkere tilbake til høsten![:)] Håper på babyboom, og mange bidrag til en ny eldrebølge[;)] (tror ikke politikerne er så glad i den uttalelsen akkurat, hehe).

Lykke til til alle sammen! Jeg skal prøve å holde meg oppdatert![:)]

Sommerklem fra snopeguri, som sliiiiiter i 35 graders varme!

Back
Topp