Jenter og hår

Vand

Forumet er livet
Har de blitt opptatt av hvordan de ser ut på håret???

E skal bestemme HVER dag hvordan hun skal se ut på håret, og nå for tiden er det musefletter som er tingen.... men det skal ikke være vanlige musefletter, det skal flettes som pippi! [>:][8D]

Haha! Hun har enda ikke begynt å bestemme hva hun skal ha ( fletter som regel i hun musefletter) men hun er opptatt av at håret må vi stelle før hun går i bhg.[:D][:D]

Hun vil ikke bestemme selv, men liker å ha noe i håret.. Endelig..
Jeg har vært ganske "slem mamma" og gredd henne osv mens hun hylskriker, og det virka for nå får jeg lov!![8D][8D]

Har nettopp begynt å få til fine musefletter, ellers er den kjappe løsningen musehaler!![:D]

Ho vil som regel ha musefletter, men liker ikke å bli flettet.. [8|][8D] Sier ho vil ha "pippi", som da altså er fletter..
Og når jeg har håret bak i vanlig "hestehale", så er det også "pippi"! [:D]

Hun syns det er kjempestas med hale, og det må helst være en rosa[8D]
Hun har ikke så mye hår enda da[8|]

HEIHEIHEI... gutta er også opptatt av håret.. i hvertfall min[:D] mammmmma oooy see bust der... da må jeg ta litt vann og legge ned håret[:D] og han er veldig opptatt av hva han skal ha på seg.. er ikke alltid like enige der[>:][:)]

*

ORIGINAL: tosmågull*

Nei egentlig ikke,men hun liker å finne hårpynt hun skal ha på seg, men hun liker ikke noe særlig at jeg skal gre og fikse på det. Hun liker IKKE å føne håret.Det er en kamp. Og for ikke å snakke om å klippe tåneglene, det er det verste hun vet![8D][&:][;)]

Hun syntes det er stas med pynt i håret om jeg driver å ordner det..
men det går fort ut igjen da[:)]

Snuppa mi er veldig bestemt på hvordan hun skal ha håret. Det tok sin tid før hun ble glad i håret sitt, for hun har skikkelig afro, noe som ikke er like lett å stelle, og det lugger en del. Nå har hun endelig sluttet å gråte under løsing av floker, så da har hun funnet frem hårspennene og strikkene sine[:D] Hun trives alikevel best med en stor "dott" på toppen av hodet!

M har begynt å ikke ville ha noe i håret i det hele tatt [:'(][>:] Og hun som alltid har likt å bli dullet med i håret! Så nå måtte jeg frem med saken og klippe kort lugg igjen, for den hang bare ned i øynene hennes hele tiden[:'(][&o]

Back
Topp