Jenter kjøp dere uvi tester!!!

Foxy84

Gift med forumet
Hei, etter tilfeldighet tok jeg en uvi test...som var positiv...dro til legen idag og fikk påvist uvi...dermed 10 dager med kur...

jeg viste ikke at jeg hadde det engang...hadde ikke noen symptomer i helttatt..som sagt bare tilfeldighet

vi gravide får mye letter uvi....og hvis man går for lenge med dette kan det være skadelig for deg, nyrene og barnet ditt...

så kjøp slike tester og tester dere innimellom:)

Det har jeg ikke tenkt på, men er sikkert lurt!

Ha gjerne tranebærkapsler liggende og dersom du er mer utsatt, ta dette som forebyggende :) Ellers hjelper det å være flink med å drikke og appelsinjuice/tranebærjuice er positivt :)

God bedring, Foxy84!

Hvor kjøper du det da? Apoteket?
Good bedring!

apotek ja:)

*sniker fra april*

Det skal jeg jammen kjøpe, har fått påvist UVI to ganger dette svangerskapet - og mistenker nå at det er på vei igjen. Merker ingenting annet enn hyppig vannlating, og det er skummelt.

Men skjønner ikke hvorfor ikke kurene jeg tar kan forhindre det en liten stund...

Phibonacci skrev:
Ha gjerne tranebærkapsler liggende og dersom du er mer utsatt, ta dette som forebyggende :) Ellers hjelper det å være flink med å drikke og appelsinjuice/tranebærjuice er positivt :)

God bedring, Foxy84!

Appelsinjuice er egentlig ikke så bra. Nyrene jobber mye med å skille ut sukkeret. Men tranebærjuice er bra. Og ekstremt vanndrivende :p Men jeg tester meg heller hos legen når jeg er der jeg :)

det hendte meg og da eg var gravid med førstemann. Hadde ingen symptomer, jordmor som merket det når eg var på kontroll. Men nå jobber eg på legekontor så eg kan teste meg når eg vil :D

Back
Topp