Jenter, kan dere være..

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Så snille og gå inn på tråden jeg har laga på generelt og si hva dere tror det er:( er så sint på bhgen akkurat nå:mad:

Det der så skikkelig stygt ut :eek::(:confused: har dessverre ingen aning hva det kan være.. men hvis det kan være huggorm burde dere vel rase til legevakta ASAP..??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi fikk beskjed om vi ikke kunne komme før halv 7:mad::(:oops::eek:

Sånt er så provoserende!! :mad::mad::mad: kjenner jeg blir forbanna på dine vegne!! @$£*$&%
Håper ikke det er så veldig alvorlig, stakkars lita! :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Synes det ser litt ut som et vepsestikk. Huff stakkars lita:(:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Så ikke noe godt ut nei :( Kan jo være et slags stikk som har gitt allergisk reaksjon:eek::( Håper dere finner ut av det, og skjønner deg godt om du er sint og frustrert på bhgen!:eek:o_O

Men ringte ikke barnehagen og varslet siden du er irritert på dem?

Men ringte ikke barnehagen og varslet siden du er irritert på dem?

Nei, Neline fortalte oss hu hadde vondt på leggen da vi kom HJEM fra bhgen i ettermiddag:( Også ringte jeg bort til bhgen og spurte de om hvorfor hu hadde brannsår på leggen, det hadde ikke de sett noe til og ikke hadde hu grått idag heller. spurte om hu hadde brent seg på noe varmt på kjøkkenet el noe, nei det hadde hu ikke, de hadde vært ute i hele dag. De trodde det enten kunne være humle eller hoggorm som har bitt henne. Ett eller annet er det jo, siden beinet har hovnet opp og er glovarmt! Synes så utrolig synd på henne, for hu skader seg alltid:( Hu er alltid så uheldig!

Nei, Neline fortalte oss hu hadde vondt på leggen da vi kom HJEM fra bhgen i ettermiddag:( Også ringte jeg bort til bhgen og spurte de om hvorfor hu hadde brannsår på leggen, det hadde ikke de sett noe til og ikke hadde hu grått idag heller. spurte om hu hadde brent seg på noe varmt på kjøkkenet el noe, nei det hadde hu ikke, de hadde vært ute i hele dag. De trodde det enten kunne være humle eller hoggorm som har bitt henne. Ett eller annet er det jo, siden beinet har hovnet opp og er glovarmt! Synes så utrolig synd på henne, for hu skader seg alltid:( Hu er alltid så uheldig!

Stakkars lita. Ja noe må jo ha skjedd!

Han pp legevakten trodde det vra brannkopper:confused: det kommer jo ikke bare sånn over natta har hatt det selv flere ganger da jeg jobba i bhge. Vi skulle komme inn igjen om det blei verre. Fikk salve som vi skal smøre på.

Huff, holme er det i hvertfall ikke. Skjønner du blir sur hvis de ikke har fått med seg at hun hadde vondt ja:(
Håper det blir raskt bra igjen.

Han pp legevakten trodde det vra brannkopper:confused: det kommer jo ikke bare sånn over natta har hatt det selv flere ganger da jeg jobba i bhge. Vi skulle komme inn igjen om det blei verre. Fikk salve som vi skal smøre på.
Stakkars, brannkopper er fæle greier:(

Det der så ikke noe greit ut!!Jeg har ikke sett Brannkopper som ser sånn ut,men jeg har ikke peiling...
Ser mer ut som et stikk syns jeg!
Håper det går bra med henne!❤

Jeg har lite tro på at det er brannkopper. Har hatt det selv flere ganger og tar lang tid før de blir så store. Drar til min lege i morra.

Syns det er rart om dette er brannkopp! Siden beinet plutselig ser ut som det gjør nåo_O Vet broren til min samboer ble stukket av ett eller annet for noen få år siden, og hele beinet hans hovnet opp og han måtte gå på antibiotika å sånt.. men vet ikke hva han ble stukket av.. han trudde først han hadde et myggstikk.. men det blir jo ikke så voldsomt ut av det:P

Lurt av deg å oppsøke en annen lege ja! kansje de kan ta noen prøver av det osv..
Masse god bedring til snuppa di, og lykke til hos lege imårra! ;)

*akkurat som om DU ikke har gjennomgått nok i det siste* o_O:(

Jeg synes det så ut som et brannsår, men ikke brannkopper. Så merkelig! Får håpe det blir bedre fort! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hoff! Håp det ikje e nå alvorlig :/

Jeg har oppdatert i den andre tråden. Styrer i bhgen mener ikke det er brennkopper hu heller. og er redd Neline kommer til og få en stor allergisk reaksjon. Jeg ringte 113 og forhørte meg.

Så rart! Tenker kanskje det kan komme av brennesle...?!

Kan man reagere såpass på det? Hu har ikke gjort det før, da har det bare blitt litt røde prikker?!

Back
Topp