Jenter, jenter, jenter!

Kefirånde

Gift med forumet
Jeg har ikke tid til å være her inne...akkurat nå skulle jeg ha vasket klær, pakket inn gaver som skulle vært sendt for ei uke siden, men som jeg ikke har kunnet sende fordi jeg ikke finner noe å gi til søstra mi [&:][:@], hengt opp klær, brettet klær, forberedt ei ny uke på jobb, laget album til besteforeldre og oldeforeldre og klippe Marius. Denne helga gikk så fort at jeg ikke rakk å trekke pusten engang! I går var vi ute og skulle kjøpe julegaver + at vi fikk gjester på kvelden så hele den dagen gikk jo. I dag var vi på babysvømming og en tur for å kjøpe en julegave, og så var vi på besøk hos noen venner av oss. Fredagen gikk uten at jeg helt vet hva som skjedde...

Jeg skal ikke klage mer nå, bare skulle si at jeg savner dere flickor! Dere er mine fantastiske inspiratører og jeg gleder meg til å tilbringe litt tid her inne nå i jula [:)] Håper bare ikke jeg blir sittende alene da [:D]

I morgen begynner Gabben i barnehage og vi gleder oss som noen unger. Jeg har sånn troa på at han kommer til å trives maksimalt [:)] Han er så utrolig flink den lille gutten min. Han står lenge alene nå, og kan så masse nå at han jammen imponerer mora si [;)]

Jeg har begynt å  lage havregrøt til ham om kvelden og da lager jeg en voksen porsjon altså. Gabriel spiser ALT og sitter enda og gaper. Han er ram den ungen altså [:o] Jeg har begynt å lure på om han har orm eller noe, for han viser aldri tegn til metthet. Når han spiser brødskive spiser han gjerne tre skiver, og det er med skorpe. Han er ikke tjukk eller noe...tror jeg, men jeg ser at han er i godt hold. Er veldig spent på om vi kommer til å få noen tilbakemeldinger fra barnehagen altså [8|]

Jeg er sliten og trøtt hele tiden så juleferie blir herlig! På nyåret kommer søsteren min, gudsønnen min og mamsen på besøk så livet er godt å leve.

Vi har forøvrig kjøpt bil nå, og jeg vil bare takke mamma88 og Sunniva for tilbud om å reparere bil billig. Vi kunne dessverre ikke gjøre det, fordi vi var nødt til å få alt bakt inn i lånet og det kunne vi ikke om vi skulle tatt reparasjonene selv. Derfor fikser de vi kjøper bilen av den på verksted og så kjøper vi bilen ferdig og i fiks stand. Men tuuuuuusen takk mamma88 og Sunniva

Nå må jeg hive meg rundt, men ha ei god natt da dere [;)]

så kos å høre fra deg. Lover å holde deg med selskap i romjulen.[:D]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Fornøyd mamma

Så koselig med et livstegn fra deg!
Siden du ikke har tid til å svare/lese alle tråder,
tar du jo igjen med å skrive en laaaaaang tråd.
Sees nok i julen!

Sees nok i julen!

Sees nok i julen!

Koselig å høre fra deg igjen! [:)] Masse lykke til med barnehagestart, det tar nok Gabriel på strak arm! [:D]

Back
Topp