Jenter - jeg trenger inspirasjon!

KathMor

Forumet er livet
Hvor tøffe er dere? Kan jeg få se de voksnes soverom!!!????? [:D][:D][:D][:D]

Vi har verdens kjedligeste rom sikkert. 

Kjørre dere er a [>:][8D]

MÅ fine på noe lurt her, det sekke ut hos oss.. rommer har vært nederst på prioriteringslista...

ORIGINAL: KathMor

Kjørre dere er a [>:][8D]

MÅ fine på noe lurt her, det sekke ut hos oss.. rommer har vært nederst på prioriteringslista...

Jeg er da glad i varme beige frger på soverom, med hvite detaljer og hvit pynt. Kanskje en vegg med en litt mørkere beige-farge og en hvit blomsterdekorasjon som kryper seg på skrå fra det ene hjørne??[;)]
Vi har en hel vegg med garderobeskap som vi skal bytte ut snart med hvite profilerte skyvedører!

Sånn skal jeg ha det så snart jeg får svingt malekosten!![:D]

Hmmm.. Rommet vårt er grått. Malt i fargen valmuefrø tror jeg det var.
Så for øyeblikket har vi møbler der inne som ikke passer inn i det hele tatt [8D]
De er brune, skulle gjerne hatt hvite. Men for å si det sånn så er det mye som skal kjøpes før det [:D]
Men vi har seng, to nattbord og en kommode. Sengen er bare sånn rammemadrass.
Så vil jeg enten ha den ene veggen i en tapet, eller så vil jeg pynte litt på den med noe greier.
Når vi flyttet inn ble det ikke gjort for da ville vi bare inn liksom[8D][:D] Men det kommer vel med tida kansje.

Jadda.. Vi har et bittelite soverom med 2(!) firedørs skap, som opptar to hele vegger, og så er det presset inn en dobbelseng og en sprinkelseng.. [8|][8D] Kjekt å bo på hybel hos mos mor og far! [:D][X(]

Men masse inspirasjon på google!! [:)]

Har googla for harde livet [8D]

Vil gjerne ha sånn "sengehimmel" , der man skrur in en stang midt over senga, og så en på hver side lengre nede, henger man stoff over og får en slags himmel... mener det er noen her inne som her det? Sikkert tovvar [8D] Lurer på hvordan er dette gjort og hvordan er det festet!?? [:D]

Vi leier jo bare, så tror ikke vi gidder å male noe særlig.... MEN må gjøre NOE!

vi har fint soverom... [:D] beige farger... kan legge ut bilde i kveld...[:D]

ORIGINAL: Bebibooms

vi har fint soverom... [:D] beige farger... kan legge ut bilde i kveld...[:D]

Endelig noen tøffe [8D][:D]

Back
Topp