Jenter i Drammensområdet?

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Du får selv definere om faller innunder "Drammensområdet" eller ikke ;)

Vi har kommet såpass langt nå, og det er jo sånn ca 3 måneder (+) før vi starter permisjon, og den varer jo en stund. Så jeg tenkte at hvis flere har lyst hadde det vært artig å møtes noen ganger før det for å bli kjent. Og sannsynligvis kan sikkert ikke alle hver gang heller.

Så hvis det er stemning for det synes jeg vi skal se om vi kan finne en ettermiddag (eller formiddag i helgen) hvor vi møtes i byen et sted og spiser is hvis det er fint vær, eller tar en kaffe e.l.

Hvem er med? :) (og når vi har bestemt en dag tenkte jeg å poste det i september-forumet, og kanksje novmeber også for å sjekke)

Er i rimelig avstand og er gjerne med på møte - alltid med når man nevner is ;)

20-25 min kjøring ca, så jeg er gjerne med på istreff! Jeg skal jobbe hele helgen da, så om det blir da tenker jeg at jeg heller prøver å hive meg med neste gang :)

Jeg bor på andre siden av Oslofjordtunnelen, så jeg er gjerne med. Han planer om å dra endel på drammensbadet i permisjonen, så det er jo hyggelig om vi kan være flere.

Så hyggelig [emoji4] Siden foll vil være med fra "litt lenger " unna så er kanskje en helgedag best? Jeg tenker å komme med et konkret forslag når hjernen funker(med mindre noen er raskere). Nå er den klar for søvn-koma. [emoji42]

For egen del er det enklere en ukedag (etter jobb, men kan avspasere litt :) - men hvis helgedag passet flertallet bryst, så tilpasser jeg meg altså :)

For meg er det ett fett om det blir ukedag eller helgedag. Men fint med tilbakemelding fra flere :)

Kan man lage sånn spørreundersøkelse her inne? Jeg har sett noen skrive om det, men jeg har ikke skjønt greia selv. Annet enn da vi stemte på navn for skjult forum, men da var det jo noen andre som lagde den.

For meg er det ett fett om det blir ukedag eller helgedag. Men fint med tilbakemelding fra flere :)

Kan man lage sånn spørreundersøkelse her inne? Jeg har sett noen skrive om det, men jeg har ikke skjønt greia selv. Annet enn da vi stemte på navn for skjult forum, men da var det jo noen andre som lagde den.
Tror det må gjøres fra pc?

Jeg foreslår førstkommende tirsdag 20.juni kl 17.00Barista på Bragernes Torg.

Det er lett mtp buss og rett over elva for tog, og heller ikke langt for parkering for de som kommer med bil.

Hvis folk kan, da :)

Jeg kan i alle fall :) - med forbehold om at møtet med utbygger ikke settes til da (de skulle komme tilbake til oss med dato og tidspunkt)

Back
Topp