Jenter...hva tror dere...????

Cizza03

Forumet er livet
Jeg fikk vite i går at en av mine beste venninner er gravid...hun vet ikke at vi har prøverør..
Og hun har vært her inne på BV...
så da må jeg være mer annonym..må respektere at min kjære ikke vil snakke om dette til gud og vær mann...og han er sjefen hennes når hun jobber på arb.plassen hans...

Hmmm...noen som har forslag til en NICK dere kan kjenne meg igjen på????? hehe
Vil egentlig ikke bytte nick..men må nesten det...har samme nicket på msn sjø...hihi[:)][:)][:)]

Du kan jo evt bytte til ett helt annet nick. Så kan du jo evt sende en pm til alle her inne at du har byttet nick,og  hva ditt nye nick er.

Hva med Siss? [:)] 

Hihi..ja det er sant..men må ha et som ligner på det jeg har nå...
Tenker på CiZz82 eller vil hun kjenne meg igjen på det???
Hmm...det nicket likte jeg egentlig...hihi[:)] skal tenke litt på det idag...[:)]

ORIGINAL: snopeguri

Hva med Siss? [:)] 

Ja satt nettopp og tenkte på det...CiZz82...da vil dere vel kjenne meg igjen eller? hehe

ORIGINAL: Nøsste

Du kan jo evt bytte til ett helt annet nick. Så kan du jo evt sende en pm til alle her inne at du har byttet nick,og  hva ditt nye nick er.

Sign denne. Likte "siss".

ORIGINAL: * Bobbo *

hihi=))[:)] men da må jeg ha med disse bokstavene ( cizz) viss ikke blir det lixom ikke meg...hahaha

Ja jeg likte cizz!! Det kan være en heeeelt annen, samtidig som det er deg[:D][;)] Gå for det synes jeg!

ORIGINAL: snopeguri

Ja jeg likte cizz!! Det kan være en heeeelt annen, samtidig som det er deg[:D][;)] Gå for det synes jeg!

Hihi...så bra..da må jeg vel gjøre det[;)] men du har jo rett da=))[:)]

ORIGINAL: CiZzYeN

ORIGINAL: * Bobbo *

hihi=))[:)] men da må jeg ha med disse bokstavene ( cizz) viss ikke blir det lixom ikke meg...hahaha

Helt enig der, må være Cizz [:)]

Noe som ligner KnIzYeN, he he eller hi hi som det alltid kommer fra deg.
Fant ikke på så godt forslag jeg - må jobbe nå.

ORIGINAL: twinanne

Noe som ligner KnIzYeN, he he eller hi hi som det alltid kommer fra deg.
Fant ikke på så godt forslag jeg - må jobbe nå.

hahaha[:)][:)][:)] ler av denne jeg...hihi[;)]
flere som likte denne eller cizz???[;)]

Hehe[:D] fniser gjerne jeg[:)]
blir sikkert CiZz82 [:D][:D][;)]

så bra..tror jeg må forandre jeg ja=))[:)] tenkte ikke over det i bynnelsen vøtt[:)]

Da har jeg byttet nick og sendt dere PM jenter=))

Back
Topp