Jenter, hva er dagens planer?

Her har det vært baby relatert shopping. :)
Så har vi kost oss med middag og disneyfilm. Løvenes konge :)
Nå er det flatt ut på sofaen. Jentungen fikk plutselig små feber og jeg føler meg bare ødelagt etter 3 timers handletur.

I dag har vi feiret lillebror sin 2 års dag :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Etter en rolig morgen der vi så på Sannheten om Rødhette (en film vi har elsket siden vi så den sammen på kino i 2006) tok vi (jeg og mannen) toget til Son, og er nå på Spa :) Spiste en god lunsj før vi var et par timer i bassengområdet. Etterpå gikk vi inn til sjarmerende Son sentrum hvor vi tok en del bilder og spiste middag på en skikkelig italiensk restaurant (alle som jobber der var italienere, så jeg fikk praktisert litt av italiensken jeg lærte for mange år siden). Vi bor på en stor og fin suite, og i morgen skal mannen få massasje og jeg ansiktsrens før vi tar en siste tur i bassengområdet, og reiser hjemover rundt midt på dagen :D

Første gangen vi har reist bort sammen i år, så dette var utrolig deilig og fortjent :) Hatt en kjemperomantisk dag, ledd og tulla masse :D Kan virkelig anbefale Son spa hotell, dette er andre gangen jeg er her, helt fantastisk!

I dag ligge på sofaen, ta en rask kaffe med en venninne og så klesvask

Her er det klesvask, sengesett-sying, film i sofaen og så etterhvert middagslaging. Må samle kreftene før ny uke på jobb :)

Back
Topp