Jenter, hva er dagens planer?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Her skal vi ha med guttungen og en kompis på Sabeltann kl 15.30, og så ville de på McDonalds etterpå, så det jeg ikke får gjort før to idag, må flyttes til i morgen:)
Ønsker alle en flott lørdag.

I dag skal først mannen og kiddo på østfoldbadet så får vi besøk av en venninne med to barn:) I kveld blir det ost og kjeks med noen veninner i nabohuset:) En fin lørdag!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har så lyst til å få litt orden i huset her, alt står på halv tolv, og sambo er så tiltaksløs. Skulle ønske han bare kunne hive seg rundt litt mer :-b

Men størstegutten til sambo skal på bursdag kl 12, så får vel dra og kjøpe gave. Også må vi finne på noe med minstemann i mellomtida. :-)

Vi skal ha litt alenetid med tvillingene, så jeg og lillegutt drar ut på litt shopping, leiker litt og på besøk mens mannen og lillejenta blir hjemme å koser seg :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Og så må jeg få kjøpt meg mamma truser idag og så må jeg på biblioteket og se om jeg finner Norrøn navnebok for at mageboeren ikke skal få tildelt Ola Normann av staten.

Jeg har tenkt å bake brød, handle en bursdagsgave og kanskje plukke rognebær hvis jeg orker. Har vært to dager på jakt, så er max stiv og støv i kroppen + leggkramper i natt som gjorde sitt, hehe..føler meg som ei 90 år gammel kjerring nå :-p Skal slappe av og leke med 3 åringen innimellom. Hun sitter og maler nå, mannen er på jakt :-p God helg!

Vi skal på ikea å se på møbler :) flytter 25 oktober og trenge diverse nytt :) som f.eks sofa :) ellers skal vi vel rydde og pakke litt her i leiligheten :)

Tror jeg skal prøve å fortsette med litt organisering her hjemme mens yngste sover. Eldste og mannen skal kjøre et lass med boss som arbeidsmennene har lagt igjen etter renovering av badet. Og huset står litt på hodet pga oppussingen. Gjerne vi drar i svømmehallen etterpå eller noe sånt, vi må vertfall komme oss ut av huset :p

Vi skal på ikea å se på møbler :) flytter 25 oktober og trenge diverse nytt :) som f.eks sofa :) ellers skal vi vel rydde og pakke litt her i leiligheten :)
Jeg også vil på ikea idag, trenger benk og småting til badet. Men mannen gidder ikke dra når vi er hele gjengen, blæh!! ;)

Gogutten er hos pappaen sin i helga, og sambo skal på oktoberfestivalen som vi har her! Jeg gadd ikke gå i år jeg, da denne festivalen like så godt kunne het fyllefestivalen, Så jeg skal bare kose meg hjemme alene å ikke gjøre en dritt! :)

Mannen og en kompis skal på kino (Sabeltann) med barna, så jeg skal bare sløve hjemme :)

Vi skal på maxbo og kjøpe lister, så skal vi sette de opp i gangen og på kjøkkenet. Får håpe vi blir ferdig denne helgen:rolleyes:

Her kommer lillesøster og nevø innom og skal bake Red Velvel Cupcakes...nam! Ellers skal jeg begynne på prosjekt O'Store Rydding før småen ankommer, tror det er stua som blir startsted. Og hvis jeg ikke orker å rydde skal jeg få sydd to sengesett til sprinkelsenga :)

Vurderer å bake kanelsnurrer i dag. Er så godt og lenge siden jeg har spist :)
Også skal jeg bort på babyshop for å hente barnevogna :D woho

Jeg har tenkt å bake brød, handle en bursdagsgave og kanskje plukke rognebær hvis jeg orker. Har vært to dager på jakt, så er max stiv og støv i kroppen + leggkramper i natt som gjorde sitt, hehe..føler meg som ei 90 år gammel kjerring nå :-p Skal slappe av og leke med 3 åringen innimellom. Hun sitter og maler nå, mannen er på jakt :-p God helg!
Høres nå ut som en sprek 90 åring i så fall. Hvis det er til noe trøst.

Vi har vært på ikea med svigermor og svigersøster. Er så sliten! Nå skal vi snart spise hjemmelaget pizza, og jeg for min del skal bare slappe av i dag. Kanskje få unna litt klesvask og støvsuge soverommet. Samboeren drar snart på jobb, så blir alene med familien hans i dag og..

Vært på svangeeskapskurs idag. Og rydder litt i uthuset før min kjære skal på jobb igjen og jeg blir alene til midten av des...

Fikk en skikkelig fin babyshower av søsteren min i dag :D Og skal straks til foreldrene mine å spise taco :) Skikkelig bra dag!

Back
Topp