Jenter husk bhg plass

*Frk.Mamma

Gift med forumet
for dere som skal ha det så er det nå 1 mnd igjen til søknadsfristen [:)]

Huff,tiden flyyyyr!!!

Her gikk fristen ut I går...

Så er forskjellig..

Har søkt, fristen er gått ut her-håååper jeg får plass der jeg har søkt for det er 50 meter herfra, verdens koseligste som jobber der og en liten familiebhg hjemme hos ho ene som jobber der..[:)]

Skal dere ha full plass? Vi har søkt om full, men kommer kanskje til å endre til 80 %...Er mye hjemme på dagtid pga turnusen til samboeren..

ORIGINAL: Happygirl81

Har søkt, fristen er gått ut her-håååper jeg får plass der jeg har søkt for det er 50 meter herfra, verdens koseligste som jobber der og en liten familiebhg hjemme hos ho ene som jobber der..[:)]

Skal dere ha full plass? Vi har søkt om full, men kommer kanskje til å endre til 80 %...Er mye hjemme på dagtid pga turnusen til samboeren..

trudde det var 1 mars hele landet jeg så merkelig.
vi skla ha full plass ja, men ikek fø ri oktober da skal gå to gaer i uken fra aug til oktober for og få en veldig myk start for jeg er så heldig at jeg har fått tatt ferien min osv så jeg er hjemme til han er 1 år [:)]

her gikk søknadsfristen ut i dag tror jeg :P Men har søkt for lenge siden! :D tidlig ute for en gangs skyld :p

Jeg trodde også det var 1 mars i hele landet[&:] Noen som vet hvordan det er i Oslo området?????

Har søkt[:D]

Her får vi bhg plass uansett når vi søker, så vi drøyer det for tenker at BF skal ha permisjon når jeg begynner på skolen så drar ut bhg plassen litt vi[:)]

ORIGINAL: *Frk.Mamma

vi skla ha full plass ja, men ikek fø ri oktober da skal gå to gaer i uken fra aug til oktober for og få en veldig myk start for jeg er så heldig at jeg har fått tatt ferien min osv så jeg er hjemme til han er 1 år [:)]

Har du fått svar på søknaden, siden du virker så sikker? Her forbereder vi oss på at hun ikke får plass, for barn født etter 31.08.2010 har ikke barnehagerett før opptaket neste år. Dvs kommunale barnehager tar ikke inn barn uten barnehagerett, men kanskje private barnehager alt etter hvilken policy de har på det.....

ORIGINAL: Mommy Nala

Har du fått svar på søknaden, siden du virker så sikker? Her forbereder vi oss på at hun ikke får plass, for barn født etter 31.08.2010 har ikke barnehagerett før opptaket neste år. Dvs kommunale barnehager tar ikke inn barn uten barnehagerett, men kanskje private barnehager alt etter hvilken policy de har på det.....

Det er ikke helt sant... mange unntak..

ORIGINAL: Lillesnille

ORIGINAL: Mommy Nala

Det er ikke helt sant... mange unntak..

Jeg fikk telefon fra kommunen og de sa dette, så jeg tror nok det stemmer. Men det gjelder nok de som har vanlig familie og ingen særskilte grunner for å få barnet inn i barnehage, som alenemødre, barn med spesielle behov ol. Hvertfall her i området må dette stemme, da kommunen sier dette selv......

Ha søkt! Her gikk fristen ut i går/idag...

Oh, shit!
Takk for at du sa fra!
Søkte nå jeg[8D]

Vi søkte i desember! Men har skjønt at det er ganske vanskelig å få plass her[X(] Idiotisk at våre små ikke har krav på barnehageplass flør høsten de fyller 2 år!! Staten Norge skulle hatt bedre løsninger rundt dette synes jeg, evt hevet kontantstøtten. Hadde elsket å være hjemme med henne, men vi er avhengige av to inntekter. Kan ikke leve på kontantstøtten på 3000 kr i måneden[8|]
[:@][:@][:@]

Har søkt og krysser fingrer og tær på at vi får plass til vesla.. Heilt avhengig av 2 inntekter

ORIGINAL: solstrålen23

Har søkt og krysser fingrer og tær på at vi får plass til vesla.. Heilt avhengig av 2 inntekter

Her å !!

her er det april, var mars før

når skal dere søke dem inn-august?
jeg vil ikke ha bell i bhg før hun er 12 mnd. usikker på om jeg skal betale plass fra august eller vente

ORIGINAL: *Nikki*

her er det april, var mars før

når skal dere søke dem inn-august?
jeg vil ikke ha bell i bhg før hun er 12 mnd. usikker på om jeg skal betale plass fra august eller vente

Søker henne inn til oppstart i august og betaler fra da, og så ser jeg det litt ann om når hun begynner -kommer til å ta det litt gradvis i hvertfall...håper vi får plass da, hvis ikke må det bli dagmamma noen dager...

Back
Topp