Jenter!!!HJELP!!!

Beatrice

Elsker forumet
i går og i dag har jeg hatt vondt nederst i magen[:(]Ikke blør jeg og det er liv i krabaten min,men det er vondt[:(]noen som har peiling på hva det kan være??Har fått veldig treg mage,men...

Kynnere????

stikkende smerte på en måte...har hatt noen kynnere og di har ikke kjentes sånn ut akkurat...litt i tvil om jeg skal gå på jobb i ettermiddag eller ikke??

ja,det er mye som jobber i kroppen nå,så jeg tar det igrunn med ro,så lenge det ikke blør og jeg kjenner mere liv enn noen gang så....ville bare likt å vite hva det er liksom

I akkurat samme uke som du er nå, så hadde jeg også vondt, dvs sinnsyktvondt!!! Ble sendt til UL, men legen sa at det kun var livmoren som strakk seg og at det ville gi sg etter en liten stund[;)]

det er sinnsykt vondt ja[:(]prøver å ta det med ro da,og håpe det gir seg.Det som bekymrer meg mest er det at jeg skal på jobb i ettermiddag...hmm må tenke litt på den tror jeg

er mest i midten og noen ganger oppover mot hoftene....

hmm ser ut til å ha git seg litt nå....så er nok bare livmora som lager litt opprør[:)]eller så har det noe med at jeg har fått tømt meg skikkelig...

ORIGINAL: beatrice

i går og i dag har jeg hatt vondt nederst i magen[:(]Ikke blør jeg og det er liv i krabaten min,men det er vondt[:(]noen som har peiling på hva det kan være??Har fått veldig treg mage,men...

det høres ut som kynnere,for det har jeg fått.. [:'(]

jeg hadde ringt jordmor om jeg var usikker på noe..

Back
Topp