Jenter!! *hemmeligvennrotet*

Mims

Gift med forumet
Nå foreslår jeg at vi setter en strek over hele denne hemmelig-venn-røra. Værsåsniiiiill[:D]
Synes allerede det har gått for langt på begge sider, og det hadde vært utrolig trist om noen sletta seg over det hele.[:o]

Jeg synes det må være rom før å gjøre feil, og at vi kan gå videre derfra uten at det blir sure miner i fremtiden.
Jeg skjønner på mange måter begge sider i saken, men nå synes jeg nok får være nok..

Jeg er kjempeglad i septemberforumet, og synes det er trist hvis noe sånn som det her skal ødelegge![&o]

Vil ikke at dette skal bli nok en krangletråd, så håper alle skjønner at dette ikke var ment som et angrep på noen...[:)]

Sign. Kunne ikke sagt det bedre selv. [:)]

Kloke mims!!! I grunn enig! [:)] Ikke mye jeg rekker å skrive her for tida, men jeg digger forumet [:)][:)]

Er enig...

Ingen grunn til å bli uvenner [;)][:)]

Kloke ord. Enig 

ORIGINAL: *Milla87*

Ja, helt enig, *glemtaltnå* :)[:D]

ORIGINAL: Molly80

Kloke mims!!! I grunn enig! [:)] Ikke mye jeg rekker å skrive her for tida, men jeg digger forumet [:)][:)]

Enig med Molly[:)]

Vise ord. [:)]

ORIGINAL: *Milla87*

Ja, helt enig, *glemtaltnå* :)[:D]

ORIGINAL: Tanketrollet

Er enig...

Ingen grunn til å bli uvenner [;)][:)]

Enig

helt enig med deg Mims...allerede glemt herfra..

greit de. men e ikkje enig me at når noen gjær sånt så ska dem ikkje få væra me neste runde me hemmelige venn. da bli ikkje e meir på de, visst de ska væra useriøst.

Back
Topp