Jenter,har fått et lite tips

LilleOoops

Forumet er livet
Det herjer visst et troll på de fleste termin forumene om dagen,trollet beveger seg smidig fra det ene,til det neste etterhvert som det blir avslørt.
Fått såvidt et tips om hvem det kan være,men skal ikke si noe særlig mere enn det.[8D]

Men,vil tror vi merker fort om det stemmer,bare et lite heads up søtnoser [:D]

hva gjør dette trollet??? [8|][:-]

Vedkommende er også delvis på oktober forumet. Og der skrev hun at hun har termin mellom 30. oktober og 1. november. Greit nok. Mens her inne på november har hun skrevet at hun har termin mellom 30. november og 1. desember...

Smart...

Så nå kan hun henge på 3 terminforum!

Uansett, et lite tips, bare la være å svare på trådene hun starter. Da får hun ikke oppmerksomheten hun er ute etter og det slipper å bli dårlig stemning hos dere også, som det ble hos oss da det pågikk som verst.

Ja,jeg luktet lunta i går,men fikk pm fra ei på oktober som jeg kjenner irl,hehe.
Så da var det greit,så svarte igrunn ikke på noen særlige tråder fra den personen i går,hehe[;)]

VELDIG kjekt at vi kan tipse for hverandre,for sånt lager jo dårlig stemmning [:)]

Ingen får komme å lage kvalme hos oss november damer[:)]

Hehe, har ikke fått med meg noe jeg 
Men må henge meg med å si - get a life!

ORIGINAL: Julia09

ORIGINAL: Mamman til my!

Å ignorere er det aller beste ja! Jeg vil gjerne ha pm om hvem det er? Dumt å holde liv i tråder som bare er bullshit [:-][;)]

Jeg kom inn igjen for noen dager siden, og jeg vet hvem det er [8D]

Ja,vet du jeg luktet lunta når jeg så det kom sånne typisk trol tråd igrunn [;)]

Greit å lure på ting,MEN hehe

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Ja,utrolig tragisk.
Skjønner ikke hva personen får ut av det igrunn [8|]

Nei oppmerksom het da,men skjønner ikke helt hvor artig det er og stille de samme spm om og om og om igjen på de div terminforum[8|]

hva er det blitt spurt om?[&:]

ORIGINAL: _Dollface_

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Ja,utrolig tragisk.
Skjønner ikke hva personen får ut av det igrunn [8|]

Nei oppmerksom het da,men skjønner ikke helt hvor artig det er og stille de samme spm om og om og om igjen på de div terminforum[8|]
Ja,du kan så si...Må jo være en fetisj [X(]

ORIGINAL: Julia09

sign.

Det er ikke så vanskelig med de opplysningene dere har fått at dere tror det er meg.

Back
Topp