Jenter!! Har dere fått

tuppsa89

Blir kjent med forumet
energien tilbake? Jeg er i tiende svangerskapsuke, og gidder ingenting! Jeg er sykemeldt fra jobben nå pga KRAFTIG svangerskapskvalme, og min mor passer datteren vår i en uke mens pappaen er bortreist. huff huff!! :'-(  håper kvalmen gir seg snart, og at energien kommer tilbake..

Energi? Hva er det?

Jeg er 10 uker i dag, og har null energi. Håper den kommer tilbake snart, for jeg har en del husarbeid og ta igjen :( Legger meg samtidig som sønnen min hver dag, klokken 19:00. Har vært sykmeldt nå pga kvalme, men skal begynne å jobbe igjen på tirsdag. Gleder meg ikke akkurat til det.

Perna skrev:
Jeg er 10 uker i dag, og har null energi. Håper den kommer tilbake snart, for jeg har en del husarbeid og ta igjen :( Legger meg samtidig som sønnen min hver dag, klokken 19:00. Har vært sykmeldt nå pga kvalme, men skal begynne å jobbe igjen på tirsdag. Gleder meg ikke akkurat til det.

Snakk med legen din om lengre sykemelding da? :) Ikke at det er noe givende å gå hjemme men (i mitt tilfelle så har ikke datteren vår begynt i bhg enda da, og samboeren min har pappapermisjon), men man må lytte til kroppen sin :) Min lege sa at jeg kunne ringe henne når sykemeldingen min går ut, dersom jeg ikke var blitt noe bedre, slik at hun kunne sykemelde meg lengre. 

Nei, nada energi. Sliter meg gjennom hver dag på jobb både grunnet kvalme og mangel på energi. Har kanskje en liten opptur en time etter lunsj, men er helt kake når jeg kommer hjem. Småsover på sofaen etter jobb og legger meg før kl ti hver dag. Er vandt med å ha mange baller i luften og både trene og treffe venner og gjøre ting i huset hver dag, så dette er rake motsetningen. Gleder meg sånn til jeg får energi nok til å funke gjennom hele døgnet. Føler meg som en dårlig mamma nå gitt.

Energi nivået hos meg er lik null. . Våkner stup trøtt på morgenen og går rundt som en zombie hele dagen

har ikke hatt ett snev av energi siden eggløsninga tror jeg. Er ikke kvalm men sliten, giddalaus og trøtt. Håper det kommer seg snart. Kanskje etter 12 ukern kan man jo håpe.. 

Noen av dere som har fått sykemelding pga at dere er så slitne om dagen? Jeg ble fungerende sjef på jobb dagen etter jeg fant ut om graviditeten. Da hadde jeg allerede gått 2 uker i noe som kan minne om zombie tilstand der sjefen min til slutt sendte meg hjem fra jobb. Denne uken får vi den nye sjefen på jobb og jeg er så sliten at jeg nesten ser dobbelt. Ansatte lurer også på hva som er galt med meg for formen er veldig ulikt meg. Lurer litt på hvor lenge det her kommer til vare, vil bare sove! 
emoticon

Kunne sikkert sovet hele dagen, hadde jeg ikke blitt lei og blitt litt stiv i kroppen av det... :p
Tar på med langhelg. ;) Blir godt å komme på jobb i morgen. Blir utslitt på ettermiddagen, men føler i alle fall jeg får gjort noe i løpet av dagen. Om ei uke starter jeg på 8 ukers ferie. Hvordan skal det gå.... 

Mozzarella skrev:
Noen av dere som har fått sykemelding pga at dere er så slitne om dagen? Jeg ble fungerende sjef på jobb dagen etter jeg fant ut om graviditeten. Da hadde jeg allerede gått 2 uker i noe som kan minne om zombie tilstand der sjefen min til slutt sendte meg hjem fra jobb. Denne uken får vi den nye sjefen på jobb og jeg er så sliten at jeg nesten ser dobbelt. Ansatte lurer også på hva som er galt med meg for formen er veldig ulikt meg. Lurer litt på hvor lenge det her kommer til vare, vil bare sove! 
emoticon

Ikke sykmeldt nei, men "bra" å høre det er flere fjerne på jobb. Holder nesten på å sovne til tider. Er svært lite effektiv, men får iallefall unna det som må gjøres. Det er heldigvis ikke såååå lenge til 12 uker og da skal det jo (forhåpentligvis) bedre seg.

Eiger ikkje energi,orker ingen ting for tiden. Er stup trøtt fra morgen til kveldemoticon

har sovet 4-6 timer mer enn vanlig hver dag i 3-4 uker. Sykemeldt 50 % i 2 uker. Ble endelig bedre og jobbet 80 % i en uke før jeg fikk Urinveisinfeksjon! Fuck! Så nå er jeg like sliten og giddalaus igjen! Ferie i en uke og jeg gleder emg til tross for sykdom! Da har jeg jo LOV til å være litt slapp!!!

Nope... Er så trett å sur for tiden.. emoticon

Er ikke sykemeldt, men burde sikkert vært det :p

Null overskudd. Er såååå trøtt, og sover et par timer på ettermiddagen. Orker ikke å trene, så dette går galne veien... :-/
Men nå er det bare en dag igjen til 8 uker ferie. Da skal jeg nok få sove litt ekstra.... :p

Back
Topp