Jenter - et lite julespm

KathMor

Forumet er livet
Når pynter dere til jul??

Nå skal jo vi ha jul her hjemme i år, og kjenner at jeg har faktisk da lyst til å begynne å pynte 1 Desember, er det for tidlig tro? [8|][:)]

*driver å gjør klar en "advents-stake"* [:D]

Jeg pleier å pynte i begynnelsen av desember[:)]

I år har jeg lyst å pynte med lilla, så da tar jeg nok ikke frem nissene før langt utti desember. Vanligvis pynter jeg med rødt. Bruker å ha røde lys i advendtstaken, men ikke i år[:D]

Blir nok fra 1.des tror jeg [:D] GLEDER MEG!!!

jeg hadde begynt å pynte så smått siste helgen i november jeg[:)] hvis ikke det var for eksamen da[8D] så jeg starter pyntingen den 8. des jeg [:D]

1. helga i advent pynter jeg og baker første omgang med kakemenn.. Det er blitt tradisjon hos oss![:D]

Adventstaken kommer opp i dag, den er så fin - gjort litt annerledels [8D][:D] Men fra 1 desember kommer det litt og litt, har ikke så mye julepynt jeg så må kjøpe - GØY [:D] Så pyntes treet lille julaften ja, gud så koselig, med en god middag og lille familien [:D]

Nå har jeg det litt grått og lilla hjemme hos meg, så litt allerede pynta for advent, hahaha [8D]

ORIGINAL: Lene1986

bilde????
ORIGINAL: KathMor

Adventstaken kommer opp i dag, den er så fin - gjort litt annerledels [8D][:D] Men fra 1 desember kommer det litt og litt, har ikke så mye julepynt jeg så må kjøpe - GØY [:D] Så pyntes treet lille julaften ja, gud så koselig, med en god middag og lille familien [:D]

Nå har jeg det litt grått og lilla hjemme hos meg, så litt allerede pynta for advent, hahaha [8D]

vi pynter den 1 des... men ikke juletreet før lille julaften...

Pynter med lilla 1 desember, og begynner vell med rødt sånn ca 1 uke før julaften[:)] Juletreet egentlig lille julaften, men blir som regel 2-3 dager før jul[:D]

Jeg pleier å begynne 1. søndag i advent eller 1. desember (tar den som kommer først[;)]). Begynner litt forsiktig, og så tar jeg frem mer og mer...

I år vet jeg ikke helt hvordan det blir[&:] Får se an hvordan ting går med oppussing og sånt, men må i alle fall ha LITT fra 1. søndagen[8D] Gleder meg!

vi må nok ha noe fremme 1 søndag i advendt, for da han vi den årlige 1 søndag i advent, julekveldsen hos familien Ousdal...[:D] så da må d jo vere julete her...

ORIGINAL: Lene1986

her også, blir nok mer og mer utover desember, men det meste skal opp 1.des, syns den tiden er så kort og pynter jeg nærme julaften blir det jo bare en ukes tid så skal alt ned igjen....

Pynter 1.desember [:)] Men jeg pynter med lilla, sølv, hvitt og svart. ikke noe rødt hos oss. Skal være borte hele jula, så koselig å se pynten litt før vi drar [:)]

pynter 1. søndag i advent..
elsker jul, så må nyte den lengst mulig.. [:D]
men juletreet kommet opp 22 eller 23 desember[:)]

Fikk ordna og satt opp "adventsstaken" jeg nå - ble såå fiiint [:D][:D] Vanskelig å ta bilde på kvelden, må ta bilde i morra i dagslys tror jeg [:)]

siden jeg har lilla interiør så finner jeg frem rødt og jul fra første søndag i advent og fremover til jul.

Vi skla også ha første jul hjemme hos oss[:)]

Back
Topp